Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
LP plader sælges
Fra : André Høstrup

Dato : 30-05-07 20:21

Min far har ca. 300 plader han godt vil sælge ud af, det er blandet populær
musik, albums og opsamlinger fra før CD'ens tid,

De befinder sig i Rødovre og prisen afhænger af standen og er noget vi taler
om på stedet, men jeg havde forestillet mig omkring en 10'er som mindstepris
pr. skive, ellers kan man lige så godt bruge dem som skydeskiver

Ring for nærmere info om adresse på 26844911.

Jeg svare ikke på indlæg skrevet herinde, INGEN OPKALD ingen interesse.

--
Mvh. André Høstrup

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 30-05-07 20:41

"André Høstrup" <meg@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Ring for nærmere info om adresse på 26844911.
>
> Jeg svare ikke på indlæg skrevet herinde, INGEN OPKALD ingen interesse.

Nå, men om du så lader være med og svare. Så er denne gruppe, vist ikke det
rette sted.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-05-07 21:06

André Høstrup skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Min far har ca. 300 plader

Vil du lære, hvordan man tager et billede af dem, siden du nu
spørger i en gruppe om fotografering, hvor handel er uønsket ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Hans Kruse

Dato : 30-05-07 21:14

"André Høstrup" <meg@cool.dk> wrote in message
> [...]
>

> Ring for nærmere info om adresse på 26844911.
>
> Jeg svare ikke på indlæg skrevet herinde, INGEN OPKALD ingen interesse.

Du kan lave et opslag i dk.marked.privat.musik.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse

Fra : Max

Dato : 30-05-07 21:24

Hej Hans

> Du kan lave et opslag i dk.marked.privat.musik.

Nej, opslag høre hjemme i dk.opslag, markedsgrupper
er til handel, ikke til spam.

--
Mvh Max

Fra : Hans Kruse

Dato : 30-05-07 22:11

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Nej, opslag høre hjemme i dk.opslag, markedsgrupper
> er til handel, ikke til spam.

Jeg henviser manden til nævnte gruppe, fordi han vil sælge LP plader. Måske
skulle læse før du skriver svar?

Fra : André Høstrup

Dato : 31-05-07 00:41

Kan se at jeg vist har postet i den forkerte gruppe i farten,
dk.privat.marked ligger lige under denne i min mail, så det er en smutter.

Men det er rigeligt at bare een gør opmærksom på det

Fra : K

Dato : 11-06-07 08:37

> [...]
>

> Ring for nærmere info om adresse på 26844911.
>
> Jeg svare ikke på indlæg skrevet herinde, INGEN OPKALD ingen interesse.

Jeg hvade nær sagt, du har vel ingen billeder?