RIB fundet
Fra : Jan Birk

Dato : 06-06-07 11:02

Politiet har idag fundet vores RIB:

http://ringbindet.dk/efterlysning.html

Stående på en parkeringsplads i Lyngby Båden ser tilsyneladende OK
ud. Mangler en VHF radio. Traileren er derimod mishandlet noget (tyvene
har ikke kunne finde ud af at køre med/betjene den).

Så I behøver altså ikke at skyde/slå personerne i båden fremover ))

Tak for de mange sympati tilkendegivelser og ikke mindst de mange tilbud
om ture som kom i forbindelse med tyveriet.

/Jan

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 06-06-07 11:22

Det ser ud som om at vi blev reddet af et punkteret trailerhjul og nogle
dumme banditter
/Sune

Fra : Ib Tinning

Dato : 06-06-07 15:05

først skal der lyde et stort tillykke herfra og så må min makker og jeg
hellere huske at få lagt harpunerne i bagagerummet på bilen i stedet for at
kører og holde øje med folk med båd trailere
mvh Tinning