Erfaringer med camping og dykning
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 03-06-07 18:13

Hejsa

Er der nogle af jer der har erfaringer med kompinationen af dykning og
camping - altså hvor campingpladsen har faciliteter så som luft, tørre/
skyllerum.

Jeg har set at Færgegården på Langeland reklamerer med
dykkerfaciliteter - men findes der andre pladser og har I erfaringer
med det?

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 18:49

<Hejsa

<Er der nogle af jer der har erfaringer med kompinationen af dykning og
<camping - altså hvor campingpladsen har faciliteter så som luft, tørre/
<skyllerum.

Hvis det ikke behøver at være i DK, så er der Mölle camping ved Kullen,
Sverige.

http://www.firstcamp.se/molle/alias/dykcenter.html

mvh
Peter

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 05-06-07 10:01

Ertebølle Camping har lige lavet tørrerum og skylleplads til
dykkergrej

Dykningen ved Ærtebølle er stranddyk 0-6 m dybde med rigtig
flot bund med masser af liv velegnet til foto.

MVH
Svend Erik

Fra : Steffen Munch

Dato : 27-06-07 17:18

Hej
Knarreborg Mølle Camping ved Lundeborg på sydfyn, har også kompressor anlæg.
www.knarreborg.dk