S: CB 500, '95,
Fra : Mike-G

Dato : 30-05-07 19:56

Sælges pga opgradering

Honda CB 500, 500 ccm, '95, km 39.000, sort, Yderst velholdt. med fuldkåbe,
nye dæk (1000 km) starter / kører perfekt. Ekstrem driftsikker og stabil MC.
har aldrig gjort noget som helst forkert!
Står helt original
Pris: Kr. 39.900,-

Den befinder sig i Birkerød.
Mail for at få billeder.
Mike
cb500@mike-g.dk

Fra : KLogeaage

Dato : 30-05-07 20:18

Kan den køre på Nitrox ????

Fra : Mike-G

Dato : 30-05-07 20:41

Jeg tror ikk den kan som den står, men mon ik den ka ombygges til det ?

Trykkede på "Slet meddelelse" efter 3 sekunder, men den er der vist endnu
Sorry...