geu 12469
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 04:41

> http://www.youtube.com/watch?v=Y_Mr6_IDUNs

Det er da mekanikeren der peger til den forkerte side !

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-06-07 12:38

Lars G wrote:

> Det er da mekanikeren der peger til den forkerte side !

Jeg har lært - af en mekaniker - at det er ham og ikke mig, der skal køre
bilen ind på værkstedet. Så er det nemlig hans forsikring og ikke min der
holder for hvis der sker noget med bilen.

Ebbe

Fra : Møller

Dato : 06-06-07 13:00

Ebbe Kristensen skrev:

> Jeg har lært - af en mekaniker - at det er ham og ikke mig, der skal køre
> bilen ind på værkstedet. Så er det nemlig hans forsikring og ikke min der
> holder for hvis der sker noget med bilen.

Ja og så var der lærlingen der skulle køre bilen ind. Han glemte blot, at
den skulle repareres for virkningsløse bremser: Hul i mur

Møller

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-06-07 18:10

"Møller" <eamz@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og så var der lærlingen der skulle køre bilen ind. Han glemte blot, at
> den skulle repareres for virkningsløse bremser: Hul i mur

Been there
Geee, I've collect all the t-shirts there is.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 06-06-07 06:02

Snuden skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=Y_Mr6_IDUNs

Hvor er kvinden?

http://www.youtube.com/watch?v=X4Ix0XwNk0s

Øjet ser hvad det er blevet fortalt det skal se.

Mvh
Claus

Fra : Møller

Dato : 06-06-07 09:25

Claus Nygaard-Pedersen skrev:

> Hvor er kvinden?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=X4Ix0XwNk0s
> Øjet ser hvad det er blevet fortalt det skal se.

Det er nok derfor den er under kategori: Male drivers

Møller

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-06-07 09:41

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=rWDpZ0El07Y
>
> http://www.youtube.com/watch?v=0c-E9BETeSY
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NFKd-zqSDWQ
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Y_Mr6_IDUNs
>
> http://www.youtube.com/watch?v=T7xFroR3QGw
>
> http://www.youtube.com/watch?v=sT6YfeB2KM8
>
> Utroligt...

Nogen kvinder burde ikke have kortet fx. nr 2 '

Erik

Fra : Bruno

Dato : 06-06-07 11:28

OZ3BTO wrote:

> Nogen kvinder burde ikke have kortet fx. nr 2 '

Ud fra hvad jeg ser i trafikken med f.eks. kørsel over for rødt,
dækafbrænding på gaden ud for det lokale værtshus og andre dumme ting så
er der også nogle mænd der ikke burde have kortet. Desværre siger
statistikkerne at en del heller ikke har, men blot køre alligevel.

Mvh
Bruno

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-06-07 20:09

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der også nogle mænd der ikke burde have kortet. Desværre siger
> statistikkerne at en del heller ikke har, men blot køre alligevel.

De mænd der brænder gummi kan sku nok finde ud af at pakere en bil UDEN at
bule 2 andre adskellige gange

Erik

Fra : Lars Holst

Dato : 06-06-07 20:27

"OZ3BTO" <no@spam.dk> said in

> "Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> De mænd der brænder gummi kan sku nok finde ud af at pakere en bil
> UDEN at bule 2 andre adskellige gange
>

> Erik

Det kan jeg godt være i tvivl om.

--
Lars Holst

Fra : Klaus Andersen

Dato : 07-06-07 23:24

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=rWDpZ0El07Y

Den her er ikke ægte, men er iscenesat som et eksperiment af den tyske tv
station SAT1, for at se hvor hurtigt et clip ville sprede sig på nettet.

Mvh

KA