Så er der ny bil....!
Fra : Esben Taersker

Dato : 04-06-07 22:52

http://www.essers.dk/Skoda

Fra salgsannoncen:

Skoda Octavia 1,6 Classic
TYPE:     Benzin personvogn
ÅRGANG: 2/2002
KILOMETER: 52.000
DØRE: 5
FARVE: Rød
UDSTYR: airc., c.lås, startspærre, stofindtræk, 4 airbags, abs,
servo, indfarvede kofangere, 1 ejer, ikke ryger, lev. nysynet, service
ok, flot og extrem velholdt.

....gæt en pris - inden i kigger på forhandlerens web-side som nogen nok
kan gætte ud fra rammen omkring nummerpladen...

/Esben

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 23:07

50.000,- blir mit bud fordi den er rød.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 04-06-07 23:08

> ...gæt en pris - inden i kigger på forhandlerens web-side som nogen nok
> kan gætte ud fra rammen omkring nummerpladen...
>
> /Esben

159.900 Kr.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 23:15

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> 159.900 Kr.

A hvad...en 1.6 benzin ca. 5.5 år gammel og i rød ? *S*
Haha...ej...50.000,- må være prisen.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 23:19

> A hvad...en 1.6 benzin ca. 5.5 år gammel og i rød ? *S*
> Haha...ej...50.000,- må være prisen.

Pak nu janteloven væk, mester.

Man må virkelig ha' et lavt selvværd hvis en Skoda Octavia (uden at rakke
ned på bilen, Esben - tillykke med den iøvrigt, den ser sgu fin ud) kan
bringe røvhullet op i én..

Troels

Fra : tom jensen

Dato : 04-06-07 23:23

"Egue" <-> skrev i en meddelelse
> A hvad...en 1.6 benzin ca. 5.5 år gammel og i rød ? *S*
> Haha...ej...50.000,- må være prisen.

(gakke) , du er og bliver en trold

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Lars Holst

Dato : 04-06-07 23:14

Esben Taersker <""esben\"@e$$ers.dk"> said in

> [...]
>
> ...gæt en pris - inden i kigger på forhandlerens web-side som nogen nok
> kan gætte ud fra rammen omkring nummerpladen...

125.000,-

--
Lars Holst

Fra : Esben Taersker

Dato : 04-06-07 23:54

Lars Holst wrote:
> Esben Taersker <""esben\"@e$$ers.dk"> said in

> 125.000,-

Tæt på....
/Esben

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 05-06-07 09:30

> Tæt på....
Så gætter jeg på 124999,-. Så er der 50% chance for at jeg er tættere på.
Er vi ikke bare lige ved at fylde usenet op med lidt ligegyldige
gættekonkurrencer?
Gæt f.eks. hvad min RR fra 1984 blev i går? Lille hint: Det kostede 400 dask

Fra : Kim Olsen

Dato : 05-06-07 09:43

synet! ?

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 05-06-07 09:57

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> synet! ?

Vi sender en skumbanan snarest. Tillykke.

Fra : KASO

Dato : 05-06-07 17:23

> Er vi ikke bare lige ved at fylde usenet op med lidt ligegyldige
> gættekonkurrencer?
> Gæt f.eks. hvad min RR fra 1984 blev i går? Lille hint: Det kostede 400
> dask

Jeg vil også gætte på noget....

Jeg gætter på, at du ikke er medlem af FDM (for så havde du kunnet nøjes med
375kr.)!

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-06-07 07:52

Freddy O. Christensen wrote:

> Er vi ikke bare lige ved at fylde usenet op med lidt ligegyldige
> gættekonkurrencer?

Nobody will ever need more than 640KB ram..

> Gæt f.eks. hvad min RR fra 1984 blev i går? Lille hint: Det kostede 400 dask

Øv! Konkurrencen er allerede slut - jeg ville have gættet på vasket.

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-06-07 18:08

> Nobody will ever need more than 640KB ram..

> Øv! Konkurrencen er allerede slut - jeg ville have gættet på vasket.

Du kan da ikke få vasket en RR for 400 dask.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-06-07 06:58

Uffe Bærentsen wrote:

> Du kan da ikke få vasket en RR for 400 dask.

Næh - men forkerte gæt har også ret

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-06-07 08:40

> Næh - men forkerte gæt har også ret

Det er bedre at komme galt i byen, end slet ikke at komme i byen.

Anden skrivemåde:
Det er bedre at komme galt afsted, end slet ikke at komme afsted.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Esben Tærsker

Dato : 06-06-07 22:52

Freddy O. Christensen wrote:

> [...]
> gættekonkurrencer?
> Gæt f.eks. hvad min RR fra 1984 blev i går? Lille hint: Det kostede 400 dask

Fair nok. Ikke mere gætteri... Lars var tættest på. Prisen på skiltet
var 129.995. Jeg gav 100K i bytte med den gamle Golf III'er. Vist en
rimelig hæderlig pris.

/Esben