Verdens 12 værste biler ifølge Clarkson
Fra : TDN

Dato : 02-06-07 10:53

http://fpn.dk/motor/bil/article69958.ece

LOL - mon ikke der er et par stykker der er uenig med ham.....

Mvh
Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-06-07 11:46

On Sat, 2 Jun 2007 11:52:52 +0200, "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk>
wrote:

>http://fpn.dk/motor/bil/article69958.ece
>
>LOL - mon ikke der er et par stykker der er uenig med ham.....

Ud fra et designmæssigt synspunkt er jeg meget uenig.. men det er jeg
ofte med ham.. hehe.

Køreegenskaber og kvalitet kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har
været i nogen af de listede biler.. hehe

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com

Fra : Kent

Dato : 02-06-07 13:40

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/bil/article69958.ece
>
> LOL - mon ikke der er et par stykker der er uenig med ham.....
>
> Mvh
> Thomas

He he - det er da godt nok en mand med en meget underlig smag .

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-06-07 17:32

On Sat, 2 Jun 2007 11:52:52 +0200 "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk>
sent the following smoke signals:

>http://fpn.dk/motor/bil/article69958.ece

Det må da være en fejl, der er jo to engelske biler med på listen...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Tom

Dato : 02-06-07 21:47

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/bil/article69958.ece
>
> LOL - mon ikke der er et par stykker der er uenig med ham.....

Jeg er nu også delvis enig med ham. Den Cadillac SRX4 er godt nok noget af
en vingeskudt quasimodo ), mens Maserati ser ud til at have hentet
inspiration hos Fords sidste "nye" Scorpio....man kan undre sig at smag kan
være SÅ ringe

--
Tom