Import af mails
Fra : Mort1s1

Dato : 31-05-07 22:26

I forbindelse med opdatering af min PC, XP til Vista, har jeg gemt
(exporteret) mine mails til en extern HD, nu vil jeg imidlertid så
indportere dem til den opdaterede PC, men - når jeg har "udpeget" det sted,
hvorfra .pst filerne skal hentes kommer der følgende meddelelse i en
dialogboks:
"Der blev nægtet adgang til filen. Du har ikke den nødvendige
adgangstilladelse til filen. F: backup.pst"

Er der nogle bud på en problemløsning?

Mort1s1

Fra : Mort1s1

Dato : 01-06-07 14:49

Har løst problemet - man skal logge ind med administrator rettigheder, også
selv om man er den eneste som bruger pc'en - sådan er Vista altså.

mort1s1