Arkivering af mails
Fra : Troels Barreth

Dato : 31-05-07 17:04

Hejsa,

Jeg skal formattere min computer. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig
at gemme mine mails i office outlook 2003.

Er der mulighed for dette. Gemmer programmet mails i en særlig mappe man kan
kopiere og dernæst lægge ind i samme sti bagefter?

Har siddet og ledt i stifinderen, men uden held.

Mvh
Troels

Fra : Bjarne Chr

Dato : 31-05-07 18:08

"Troels Barreth" <barreth_1@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan kopiere og dernæst lægge ind i samme sti bagefter?
>
> Har siddet og ledt i stifinderen, men uden held.

Hej
Du skal gemme outlook.pst den ligger "normalt" her C:\Documents and
Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook.
Du skal sætte windows til at vise skjulte filer. Når du har installeret
outlook igen vælger du importer "outlook.pst" PS: Du kan ikke importere den
fra en CD du må lægge den i f.eks en temp mappe og importere den derfra. Jeg
vil fraråde dig bare at kopiere den ind i stien igen -Brug importer-. Din
outlook.pst indeholder både dine mails og kontaktpersoner.
Bc

Fra : Troels Barreth

Dato : 02-06-07 08:23

"Bjarne Chr" <bjach@SLETwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og importere den derfra. Jeg vil fraråde dig bare at kopiere den ind i
> stien igen -Brug importer-. Din outlook.pst indeholder både dine mails og

Hej Bjarne,

Jeg vil gå igang med det samme. Tak for hjælpen!

Troels

Fra : Troels Barreth

Dato : 02-06-07 08:33

> [...]
> og importere den derfra. Jeg vil fraråde dig bare at kopiere den ind i
> stien igen -Brug importer-. Din outlook.pst indeholder både dine mails og

Ja hej igen,

Jeg skal lige høre hvordan man sætter windows til at vise skjulte filer.

Jeg kan nemlig ikke finde lokale indstillinger under min documents and
settings?

Troels

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-06-07 08:47

> [...]
>
> Jeg skal lige høre hvordan man sætter windows til at vise skjulte filer.
>
> Jeg kan nemlig ikke finde lokale indstillinger under min documents and

Hej
I Stifinder / Funktioner / Mappeindstillinger / Vis / Marker vis skjulte
filer og mapper
Bc

Fra : Troels Barreth

Dato : 02-06-07 11:47

> Hej
> I Stifinder / Funktioner / Mappeindstillinger / Vis / Marker vis skjulte
> [...]

Så fandt jeg mappen. Har jeg ret når jeg siger at det er filen med det
grøn/blå/rød/gule logo jeg skal gemme i en mappe på eksempelvis min anden
harddisk og dernæst importere?

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-06-07 12:00

> [...]
>
> Så fandt jeg mappen. Har jeg ret når jeg siger at det er filen med det
> grøn/blå/rød/gule logo jeg skal gemme i en mappe på eksempelvis min anden

Ja den hedder Outlook.PST hvis du ikke kan se det må du ind I Stifinder
igen / Funktioner / Mappeindstillinger / Vis / og fjerne fluebenet i skjul
filtypenavnet for kendte filtyper.
Bc

Fra : Troels Barreth

Dato : 02-06-07 20:29

> [...]
> igen / Funktioner / Mappeindstillinger / Vis / og fjerne fluebenet i skjul

Jamen det er jo genialt - nu hedder filen det den skal hedde. Jeg prøver
lykken.

Mange tak igen!

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-06-07 08:52

> [...]
>
> Jeg skal lige høre hvordan man sætter windows til at vise skjulte filer.
>
> Jeg kan nemlig ikke finde lokale indstillinger under min documents and

Det er her du skal kigge C:\Documents and Settings\Brugernavnet\Lokale
indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook Marker din mappe så kan du
se lokale indstillinger / foretrukne osv.
Bc