styring af browserens udseende
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 05-07-01 21:10

kan man ikke via tags bestemme eks. hvilke værktøjslinier, eller knapper der
skal vises?

finn

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 05-07-01 21:21

CykelSmeden fra Aalborg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> kan man ikke via tags bestemme eks. hvilke værktøjslinier, eller
> knapper der skal vises?

Jo, prøv at kigge her:
http://www.html.dk/artikler/00004/

Da der er tale om javascript får du i øvrigt nok mest ud af at stille
eventuelle spørgsmål i dk.edb.internet.webdesign.clientside

Mvh
Jonas

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 05-07-01 22:22

CykelSmeden fra Aalborg <skrald@acnord.SLET.dk> skrev i en
> kan man ikke via tags bestemme eks. hvilke værktøjslinier, eller knapper
der
> skal vises?

Det lyder som en syg idé. Jeg ville med det samme springe den pågældende
side over, som gør dette, og surfe videre til næste.

--
Keld H. Mikkelsen
Horsens

http://home1.stofanet.dk/khm/

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 05-07-01 23:52

Keld H. Mikkelsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg ville med det samme springe den pågældende side
> over, som gør dette, og surfe videre til næste.

Jeg er enig et langt stykke af vejen - men nogle (få) gange kan et pop-up
vindue faktisk bruges til noget nyttigt. F.eks. til hjælpetekster.

Måtte bare lige nuancere lidt

Mvh
Jonas

Fra : fs

Dato : 06-07-01 09:33

ja og somme tider er det en god ide, hvor man kan spare brugeren for selv at
gøre det!
jeg skal åbne nogle forms, hvor jeg ikke har brug for adresselinie og
menulinie, men har behov for maksimal arbejdsfelt.

iøvrigt var den en god link!- det virker TAK

finn