Optagelse af Neil Young på Roskilde?
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 05-07-01 20:28

Hej.

Er der nogen der ved, om Neil Youngs koncert bliver/er blevet spillet i
radioen? Og der nogen der har den til at ligge et sted? Jeg kunne godt tænke
mig at have det de kalder "Den største koncert nogensinde på Roskilde" på
bånd/cd/mp3/.....

Morten

--
Morten Bock Sørensen
http://www.mortenbock.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-07-01 21:25

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message
> [...]
tænke
> mig at have det de kalder "Den største koncert nogensinde på Roskilde" på

Jeg mener ikke at have hørt noget fra den på P3, men de sagde også, at det
var begrænset, hvor mange muligheder de havde for at transmittere koncerter
live. Hvis du begynder at tigge dem på p3live@dr.dk kan det da, være, at du
får din vilje. De bør ihvertfald kunne svare på, om den blev båndet eller
ej.

/Nikolaj

Fra : Ole Alm

Dato : 08-07-01 19:39

> [...]
> mig at have det de kalder "Den største koncert nogensinde på Roskilde" på

Jeg tror ikke, at den kommer i radioen, desværre, og indtilvidere har jeg ikke hørt om nogen der har
lavet en optagelse af den. Jeg har hørt optagelser fra Sheffield (9/6), Glasgow (10/6) og fra
Oberhausen (26/6) og selvom de også er gode, slår de ikke Roskilde (29/6) - så jeg vil også gerne
have denne koncert på CD

Koncerten i Sheffield varede omkring 1 time og 50 min. med stortset de samme numre som tog 2 en halv
time på Roskilde at få spillet!

mvh Ole

Fra : Lauge Stendahl Johan~

Dato : 09-07-01 12:27

Ja Roskilde koncerten var virkelig fed. Jeg har nu set neil 5 gange og denne koncert hører til de
bedste. Hvis der er nogen der har en optagelse, vil jeg meget gerne have en kopi. har et par koncerter
at bytte med.

Cheers
Lauge

--
Lauge Stendahl Johansen
RUC Lokalitet: LAB 42-3.01 (Lokale 01, 3.sal, bygning 42)