Så tag dog hunden med
Fra : Bongo

Dato : 29-05-07 19:34

http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1516

Den er sgu da sød.....

Fra : Anders Christensen

Dato : 29-05-07 20:36

Bongo skrev:
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1516
>
> Den er sgu da sød.....

Man siger jo at de er lidt tossede derovre i Sverige

Fra : Stud

Dato : 29-05-07 21:10

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1516
>
> Den er sgu da sød.....

The real deal:
http://www.petsonthenet.co.nz/maxandrastus - mistede desværre begge livet i
en ulykke. Sejeste kat ever!!!! :)

Mvh
Morten

Fra : OK

Dato : 29-05-07 21:27

"Stud" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> The real deal:
> [...]

Gad vide om jeg kan få plads til min Labrador i tanktasken. Det vil se godt
ud - især i politiets fotofælder hvor jeg vil være totalt skjult bag en
sorthåret skønhed med kæberne flagrende vildt rundt...

mvh
Ole

Fra : Per Larsen

Dato : 29-05-07 21:14

Har prøvet, det var bare s.... svært at kigge udenom min mastiff +50 kg.
)

Vh

Per

--
Vi fodrer med foder fra www.hkfoder.dk

Fra : Poul

Dato : 29-05-07 22:37

Jeg kendte faktisk en ældre fyr som havde en højrestyret Rolls Royce. Han
blev nappet i en fotofælde og fik tilsendt et foto hvor hans ansigt var
dækket. Til gengæld var der et pænt portræt af hans kæmpe køter af en Old
English Sheepdog som sad på venstre forsæde (ikke helt sikker på racen, men
på størrelse med en Grand Danois)
Poul

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 30-05-07 09:09

Poul wrote:
> [...]
> English Sheepdog som sad på venstre forsæde (ikke helt sikker på racen, men

Ohhh, min mave.... Det er godt nok længe siden jeg har grinet så meget!

Tak for det

/Magnus

Fra : Bongo

Dato : 30-05-07 14:55

med en Grand Danois)

> Ohhh, min mave.... Det er godt nok længe siden jeg har grinet så meget!
>
> Tak for det

Ditto, -den var fanme god.