Billeder fra weekendens projekt
Fra : John Sahl

Dato : 29-05-07 22:44

Så er der endelig kommet lidt gang i mine planer og her i weekenden blev der
knoklet med udskiftningen af hjertet i min sydlandske perle

Se lidt stemningsbilleder her:
http://www.ambition8.com/galleri/index.php?list=23&page=all

Arbejdet fortsættes i morgen aften. Der skal monteres manifolde, turbo,
udstødning, bremser, ledningsnet til motorstyring, diverse slanger og
kabler, konstrueres lidt trykrør til turboen plus det løse.... Og så alle
detaljerne til sidst

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Tom T.

Dato : 29-05-07 23:11

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Racing on the streets is like competing in the special olympics - it
> doesn't matter if you win, you're still a retard.

Det er et af de tilfælde hvor jeg er i tvivl om pigen eller bilen er mest
laber..
I dette tilfælde er det så absolut konen der er flottest !

Fra : John Sahl

Dato : 29-05-07 23:22

Tom T. wrote:
> Det er et af de tilfælde hvor jeg er i tvivl om pigen eller bilen er
> mest laber..
> I dette tilfælde er det så absolut konen der er flottest !

Så længe min bil er hurtigere end min kæreste, så er jeg glad og tilfreds

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-05-07 23:35

Tom T. forklarede:
> [...]
> laber..
> I dette tilfælde er det så absolut konen der er flottest !

Ja, nu er jeg bestemt ikke til Fiat, men konen er godt nok en flot
model, så jeg fik kigget alle billederne igennem.
Heldige kartoffel
Kai

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 30-05-07 10:27

> Det er et af de tilfælde hvor jeg er i tvivl om pigen eller bilen er mest
> laber..

Motoren var nu bestemt heller ikke kedelig

> I dette tilfælde er det så absolut konen der er flottest !

Men kan kun sige jeg er enig

.... og det til trods for at jeg nok er et par år yngre end hende...

Troels