Grafikkort til spillet Narnia.
Fra : -=JF=- priv

Dato : 29-05-07 19:21

Jeg er blevet sat til at finde et grafikkort som kan trække Narnia.

Iflg. hvad jeg har fået oplyst skal det være et Geforce med 256 Mb. Jeg har
desværre ikke yderligere :-/

Men - maskinen som kortet skal sidde i er kun udstyret med en mini-agp
slot... Er der nogen her i gruppen som kan pege mig i retning af hvor jeg
kan finde sådan et kort.

Ud over mini-agp slotten er der to ledige PCI-slots i maskinen, så hvis
kortet findes i PCI-udgave er det også en mulighed.

Håber at nogen kan hjælpe!

Mvh John

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-05-07 19:39

-=JF=- priv wrote:
> Jeg er blevet sat til at finde et grafikkort som kan trække Narnia.
> Men - maskinen som kortet skal sidde i er kun udstyret med en mini-agp
> slot...

Led efter low-profile agp kort

fx edbpriser
http://surl.co.uk/?5146

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : -=JF=- priv

Dato : 29-05-07 20:20

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Led efter low-profile agp kort

Tak for hintet! Men low-profile går vel mere på at de kun er halv højde i
forhold til alm. kort?
Der er rigelig plads til full-size kort i højden, men det er selve stikket i
bunden af kortet som er anderledes end en normalt agp-kort.

Skal jeg så stadig søge low-profile kort, eller har vi talt forbi hinanden?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-05-07 21:41

-=JF=- priv wrote:

> Skal jeg så stadig søge low-profile kort, eller har vi talt forbi
> hinanden?

hmmm en del forbi kan jeg udlede - beklager :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : -=JF=- priv

Dato : 29-05-07 21:47

> hmmm en del forbi kan jeg udlede - beklager :)

No worries

Mvh John

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 30-05-07 11:11

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ud over mini-agp slotten er der to ledige PCI-slots i maskinen, så hvis
> kortet findes i PCI-udgave er det også en mulighed.

Ligner AGP slottet nogen af dem her:?
http://www.playtool.com/pages/agpcompat/agp.html

Fra : -=JF=- priv

Dato : 30-05-07 20:08

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ligner AGP slottet nogen af dem her:?
> http://www.playtool.com/pages/agpcompat/agp.html
Hæ... Guess what

Nu har jeg selv fået lov til at kigge i maskinen - og det er et helt
almindeligt AGP-slot.

Misforståelsen opstod fordi han troede at PCI-Express var AGP. Og da AGP jo
er kortere end PCIe måtte det jo være et mini-AGP - ik'

Nå, om ikke andet har jeg håneretten et stykke tid.

Tak for hjælpen anyway.