kawa Z 650 1982
Fra : KWR

Dato : 29-05-07 16:02

Jeg kunne da godt tænke mig at høre om andres erfaringer med Kawa 650. Der
var, såvidt jeg kan se, flere årgange, der ikke afveg meget fra hverandre.
KWR

Fra : Armand

Dato : 29-05-07 16:35

"KWR" <kwedel@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne da godt tænke mig at høre om andres erfaringer med Kawa 650. Der
> var, såvidt jeg kan se, flere årgange, der ikke afveg meget fra hverandre.

Så vidt jeg lige husker drejer det sig teknisk kun om de løbende klassiske
moderniseringer á konvertering til:
- Støbte alufælge.
- S.U. karburatorer.
- Dobbelte skiver foran.
- Elektronisk tænding.

--
Armand.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 29-05-07 17:12

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message

klip>>
> Så vidt jeg lige husker drejer det sig teknisk kun om de løbende klassiske
> [...]

SU karburator er et navn på en engelsk karburator,den har Kawa de da vist
aldrig brugt,måske noget Mikuni undertryk karb i samme stil ligesom Keihin
laver/lavede dem

>"K&N Bolt-on filtre er universal filtre til montering direkte på
>karburatoren. Fåes bl.a. til Dellorto, Hitachi, Solex, SU, Stromberg, Weber
>karburatorer af mange typer."<

(http://www.dot-e.dk/auto/knbolton )

Mvh

Steen

Fra : Armand

Dato : 29-05-07 22:58

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> aldrig brugt,måske noget Mikuni undertryk karb i samme stil ligesom Keihin

Jup!
Tastefejl: C.V. -karburatorer (á "Constant Velocity" (venturistrømmen,
forståes!))!

> (http://www.dot-e.dk/auto/knbolton )

- - - Men er ikke(!) anbefalelsesværdige til netop CV-karbunader, der har
det bedst med den originale luftfilterkasse, derved at CV-reguleringen
reagerer voldsomt på den turbolæns der kan slå ind igennem direkte monterede
filtre :-|

--
Armand.