Trådkurve fra ikea? (Rationell)
Fra : Mr. D

Dato : 29-05-07 12:25

Er der nogen der kender indbygningsbredden på Rationell-trådkurve (60cm) fra
ikea?

/D

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-05-07 22:24

"Mr. D" <mrd@none.none> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender indbygningsbredden på Rationell-trådkurve (60cm)
> fra
> ikea?

Hvorfor ikke bare spørge i Ikea??
Du sendte endda dette indlæg mens der
var åbent. Du ville have haft svaret omtrent
samme tid som dit indlæg havnede her i NG
Nu 10 timer senere har du stadig ikke svaret,
og jeg kan heller ikke svaret ;oP

Fra : Mr. D

Dato : 30-05-07 07:08

> [...]
> var åbent. Du ville have haft svaret omtrent
> samme tid som dit indlæg havnede her i NG
> Nu 10 timer senere har du stadig ikke svaret,

Undskyld hr. jeg-har-for-meget-fritid men inden vi lige bliver ALT for
kække så kan jeg oplyse at jeg HAR spurgt ikea, og at de ikke har
indbygningsmålet men kun en bekræftelse på at "de passer i vores
køkkenskabe". :)

Derfor!

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-05-07 15:39

> [...]
> kække så kan jeg oplyse at jeg HAR spurgt ikea, og at de ikke har
> indbygningsmålet men kun en bekræftelse på at "de passer i vores

Nu har jeg så ikke tid til at finde en tommestok,
ellers kunne jeg jo have gået ud i bryggerset og målt mine.

Nogen gange er det bare sådan at folk herinde ikke kan
se skoven for bare træer. Det kunne jo også have været
således i dit tilfælde..........ik'!!!

Derfor.

Fra : Hauge

Dato : 30-05-07 15:49

Andersen [3650] wrote:
> Derfor.

Nej nej, ret ofte gider folk ikke, så er det nemmere at lade andre tænke for
dig, måske endda gøre arbejdet, så kan "jeg" sidde på min bagdel og få alt
serveret.

Mvh Hauge, der lige nu af princip heller ikke gider gå ud for at måle,
sikkert af samme årsag som Andersen

Fra : Mr. D

Dato : 31-05-07 08:24

> [...]
> serveret.
>
> Mvh Hauge, der lige nu af princip heller ikke gider gå ud for at måle,

Hmm..men..altså..tak for hjælpen til jer to så :)

Fra : Mr. D

Dato : 31-05-07 07:50

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen gange er det bare sådan at folk herinde ikke kan
> se skoven for bare træer. Det kunne jo også have været

Selvfølgelig - det var heller ikke et surt opstød men nærmere et ironisk
udbrud :)

/D

Fra : Hauge

Dato : 30-05-07 15:47

Hejsa
Mr. D wrote:
> [...]
> for kække så kan jeg oplyse at jeg HAR spurgt ikea, og at de ikke har
> indbygningsmålet men kun en bekræftelse på at "de passer i vores

Du har også tænkt på, at tager du materialetykkelsen x2 på et Ikea skab og
trækker fra den totale bredde, så har du indbygningsmålet?!

Jeg vil mene at det er 2 x 18 mm (36 mm for den ukække) trukket fra 600 mm,
så har du en rest der siger 564 mm, og så er der nok et par mm luft, så
totalt har du 562 mm, eller igen for den ukække, 56,2 cm.

Mvh Hauge