Skoda octavia med hvidt pulver i højre sid~
Fra : Jørn Weiss

Dato : 29-05-07 16:15

Bilen er fra nov.2005. Jeg har gentagende gange renset noget hvidt pulver
væk fra panelet ved ruden i højre side. Det bliver ved med at komme. Jeg
har sagt det til forhandleren, der ikke har nogen forklaring. Kommer det
evt. fra en utæt airback lige over handskerummet. Jeg ved ikke om der findes
noget hvidt pulver i airbacken.

Mvh Jørn

Fra : Anders Thorup

Dato : 29-05-07 18:01

"Jørn Weiss" <jorn.weiss@newmailFJERNDETTE.dk> wrote in message
> [...]
> har sagt det til forhandleren, der ikke har nogen forklaring. Kommer det
> evt. fra en utæt airback lige over handskerummet. Jeg ved ikke om der

Det kan godt tænkes. Der bruges så vidt jeg ved talkum når airbaggen pakkes.
Det er under alle omstændigheder ikke noget der burde være der, så jeg vil
forlange at forhandleren fik det løst, når nu bilen stadig er under garanti.

Mvh.
Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-07 18:11

"Jørn Weiss" skriver:

> [...]
> evt. fra en utæt airback lige over handskerummet. Jeg ved ikke om der findes

Airbagen er næppe utæt.

Det kan komme andre steder fra, kommer det op med luften fra blæseren ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørn Weiss

Dato : 29-05-07 19:36

Jeg er indtil videre fortrøstningsfuld ved at få den melding om at det kan
være talkum fra pakkeriet. Det er svært at se om det kommer fra
ventilationen, men det lægger sig i ca 45 grader fra vinduesstolpen og ca.
15cm ud på vinylpanelet.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-07 19:42

"Jørn Weiss" skriver:

> [...]
> være talkum fra pakkeriet. Det er svært at se om det kommer fra
> ventilationen, men det lægger sig i ca 45 grader fra vinduesstolpen og ca.

Nååh, der ?

Billede ?