Q: Tuning - diesel. OBD el. chip..??
Fra : Galaxy

Dato : 29-05-07 15:29

Hvad skal man vælge? Og hvor i nærheden af Odense

lars.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-05-07 16:34

> Hvad skal man vælge? Og hvor i nærheden af Odense
>
> lars.

Måske lidt mere info vil give det svar du leder efter.
Hvor meget effekt vil du have og hvilken bil har du? Vil du selv kunne lave
bilen original igen?
Hvad med en boks?

osv. osv.

Mvh Niels

Fra : Galaxy

Dato : 29-05-07 17:58

Octavia 2,0 tdi.

Ønsker blot "jeres" vurdering af hvilke af de to tuningsformer der er
bedst..

lars.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-07 18:00

Galaxy skriver:

> Octavia 2,0 tdi.
>
> Ønsker blot "jeres" vurdering af hvilke af de to tuningsformer der er
> bedst..

OBD.

Du kan sandsynligvis ikke skifte en chip.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan

Dato : 29-05-07 21:08

Nu bliver jeg også lidt nysgerrig. Er der et sted i nærheden af odense ?
Jeg har en 1999 Mazda 323F 2.0 DITD som godt kunne trænge til lidt mere
effekt når campingvognen er bagefter. Det behøver ikke være voldsomt men i
modvind og op ad bakke skal den ned i 4 gear.

Venligst

Jan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-07 21:14

Jan skriver:

> [...]
> effekt når campingvognen er bagefter. Det behøver ikke være voldsomt men i
> modvind og op ad bakke skal den ned i 4 gear.

Start med at få renset motoren igennem.

En af mine kammerater har en 323F der ryger af helvede til, den er også
ved at være "brystsvag". Spørg Euge, hvilke additiver han mener din bil
skal have, han har styr på den slags

Fra : Jan

Dato : 29-05-07 21:16

> [...]
>
> En af mine kammerater har en 323F der ryger af helvede til, den er også
> ved at være "brystsvag". Spørg Euge, hvilke additiver han mener din bil

Hvem er Euge ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-07 21:35

Jan skriver:

> Hvem er Euge ?

En af gruppens faste skribenter med en oldnordisk Sierra der overlever
på tilsætningsstoffer.

Fra : Jan

Dato : 29-05-07 21:40

> Jan skriver:

> En af gruppens faste skribenter med en oldnordisk Sierra der overlever
> på tilsætningsstoffer.
>

> Klaus

Ok Har dog aldrig lagt mærke til/set ham.
Bruger han evt. andre navne ?

Venligst

Jan

Fra : Tom

Dato : 29-05-07 21:57

"Jan" <Spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:465C8E58.B9E87822@du.kan.finde.den...

> Ok Har dog aldrig lagt mærke til/set ham.
> Bruger han evt. andre navne ?

Han gik under navnet Olsen i et stykke tid, før han måtte tage
navneforandring......

--
Tom

Fra : Galaxy

Dato : 30-05-07 15:16

Kunne i ikke starte egen tråd om ham Euge eller Olsen...

Det var ligesom ikke det, det handlede om..

Lars.

Fra : Jan

Dato : 30-05-07 15:51

"Galaxy" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kunne i ikke starte egen tråd om ham Euge eller Olsen...
>
> Det var ligesom ikke det, det handlede om..
>
> Lars.

Hej Lars

Sorry ! Jeg var nu egentlig også mest interesseret i om der findes et sted i
nærheden af Odense. Så kan de vel fortælle mig om det kan lade sig gøre.

Så er der nogle af jer, der ved om der findes et sted i her i nærheden ?

Venligst

Jan

Fra : Tom

Dato : 30-05-07 17:14

"Galaxy" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kunne i ikke starte egen tråd om ham Euge eller Olsen...
>
> Det var ligesom ikke det, det handlede om..

Næh, men det var det jeg svarede på, da der blev spurgt om det

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 19:44

Galaxy wrote:
> Hvad skal man vælge? Og hvor i nærheden af Odense
> lars.

Ellers spørg Thomas Landberg www.landberg.dk
Flink mand.