Vandland i Sverige eller Tyskland?
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 29-05-07 11:34

I mangel af en bedre nyhedsgruppe, prøver jeg at spørge her. - ellers må i
gerne redirecte mig til noget mere passende

Hej!

Vi er en gruppe på ca. 10 gutter, plus minus nogle kærester hist og her der
leder efter en mere eller mindre hyggelig tur til et vandland her til
sommer. Det vi specielt er på udkig efter er nogle sjove og spændende
vandrutschebaner med lidt højde og spænding i.

I Danmark regner vi ikke med at finde noget intressant, da det nærmeste at
komme vel må være Sommerland Sjælland eller lign. Men det er prøvet og lidt
for trist.

Derfor går vi ud fra at man må tage til Sverige eller ned til Tyskland for
at finde det vi leder efter. Det er så her I i gruppen kommer ind i
billedet. Hvor skal vi tage hen? Er der nogle der kender nogle sjove og
spændende forlystelsesparker, med noget vildt inden for vandlandstemaet?

Vi var sidste år på sommerferie i Bulgarien, hvor vi var i en vandpark der
kun havde rutschebaner, og det gav os blod på tanden til mere af samme
skuffe..

Håber i kan hjælpe os lidt på vej?

Mvh. Martin

Fra : Bjarne

Dato : 29-05-07 13:28

Martin Ohlsson skrev:
> [...]
>
> Vi var sidste år på sommerferie i Bulgarien, hvor vi var i en vandpark der
> kun havde rutschebaner, og det gav os blod på tanden til mere af samme

Det er mange år siden vi var her http://www.sommarland.se/ men det gar sjovt

Bjarne

Fra : Holst

Dato : 29-05-07 21:21

Martin Ohlsson wrote:

> Håber i kan hjælpe os lidt på vej?

Jeg snakkede engang med et par børn, som snakkede om et vandland i
Malmö, som hed noget i stil med Akvakul, men hvad der er af rutchebaner
og lignende aner jeg intet om. Men Google plejer jo at kunne hjælpe.