Erfaringer med VW Vento?
Fra : Thomas Bruun

Dato : 28-05-07 11:05

Hej.

Jeg går med planer om at købe en VW Vento 1,8 CL fra 1997,og vil høre
der er nogle der kan komme med nogle erfaringer med denne bil?

Fra : ShutEye

Dato : 28-05-07 11:57

>Hej.
>
>Jeg går med planer om at købe en VW Vento 1,8 CL fra 1997,og vil høre
>der er nogle der kan komme med nogle erfaringer med denne bil?

Hvis ikke den er blevet kraftigt forbedret fra den model min far har ('95
2,0), så hold nallerne væk!
ALT er blevet skiftet på den bil.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-05-07 15:38

On Mon, 28 May 2007 12:56:30 +0200 "ShutEye" <no@no.no> sent the
following smoke signals:

>Hvis ikke den er blevet kraftigt forbedret fra den model min far har ('95
>2,0), så hold nallerne væk!
>ALT er blevet skiftet på den bil.

Sådan kan man jo også få en ny bil...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : ShutEye

Dato : 28-05-07 17:31

> Sådan kan man jo også få en ny bil...

Tjoo og betale for samme bil 2 gange :)
For et par måneder siden stod jeg sammen med min bror og morede mig over, at
det eneste der ikke var skiftet endnu var motor og gearkasse.
Ugen efter knækkede motoren sig - nu sidder der en fra en Passat i.
Gad vide hvornår gearkassen giver op?

Fra : TDN

Dato : 28-05-07 18:04

"Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej.

Jeg går med planer om at købe en VW Vento 1,8 CL fra 1997,og vil høre
der er nogle der kan komme med nogle erfaringer med denne bil?

Her er en FDM brugttest af Golf III og herunder Vento'en.
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/BE636D1C-CCFD-4E15-B687-AB4A0DC9AB0F/0/068070.pdf

Jeg vil mene rusten er dens største fjende så find en der er fået ekstra
rustbeskyttelse. Resten er gennemprøvede komponenter, så med mindre det er
en mandagsbil tror jeg ikke der er så meget at komme efter.

Jeg mener dog personligt de er for dyre i forhold til andre mærker i de
årgange. Jeg valgte en Toyota Carina E fra 1996 i stedet og har ikke
fortrudt.

Mvh
Thomas