Eftemontering af servo på en Punto 60S fra~
Fra : HN

Dato : 27-05-07 15:39

Min gamle far har en Punto fra 1997 der kun har kørt godt 60.000 km, den har
aldrig fejlet noget og er ikke rusten.
Grundet alder og derfor færre kræfter ønsker han sig servo da den er lidt
tung at trække rundt uden.
Grundet den lave km. stand og bilens stand synes jeg det vil være tosset at
sælge den og købe en anden Punto med servo og lade en forhandler tjene
10-15.000 på en sådan (han vil ikke købe privat) og så sikkert få en med
mange flere km. på klokken og en ukendt stand (en ældre Punto kan godt gemme
på nogle overraskelser).

Så jeg tænke om han ikke skulle beholde den og få eftermonteret servoen
istedet for at give 10-15.000 i byttepris ved en forhandler for at få en
anden med servo.

Er der nogen der har et bud på hvor omfattende og dyrt det er at få skiftet
på et værksted? kan det mon gøres for 5-10.000 kr?

Mvh
Thomas