Vanddrivende
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 05-07-01 19:35

Hæi folkens

Der var engang en der spurgte om noget vanddrivende her, men det ligger jo
et stykke tid tilbage, såååhhhh, ja

Nu kommer spørgsmålet igen; jeg skal bruge noget vanddrivende der virker.
Det der var her sidste gang var vist godt og vist det skulle blive
bedre,"skulle der noget af det her i også", var der en der sagde, så der var
faktisk to gode opskrifter på noget

Hvad er opskriften på det monstro ??

hamselv herfra

hamselv@privat.dk.dk slet et styk .dk
www.slowriders.dk
www.dkmc.dk

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 05-07-01 23:37

> ; jeg skal bruge noget vanddrivende der virker.

Hel gul sennepskorn, 1 spiseskefuld før frokost pr dag.

Jeg har afprøvet det i forbindelse med graviditet og det virker.

mvh
Vibeke

Fra : /arcana

Dato : 07-07-01 12:37

"Tonny Eskesen" <hamselv@privat.dk.dk> wrote in message

> [...]
> Det der var her sidste gang var vist godt og vist det skulle blive
> bedre,"skulle der noget af det her i også", var der en der sagde, så der

Pebermynteblade og persillefrø i forholdet 1:2 efter vægt overhældes med
kogende vand og trækker ti minutter. Prøv dig frem med hvor mange kopper du
vil have - nok max. 4 om dagen. Det er MEGET effektivt, så læg ekstra
slidbane på badeværelsegulvet!

/arcana
Denne meddelelse er IKKE skrevet på sundhedsforum.dk, så hvis den
dukker op dér, er den sakset fra news:dk.helbred.behandling.alternativ.

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 07-07-01 19:14

"/arcana" <mailme@youllnever.com> skrev i en meddelelse
> [...]
du
> vil have - nok max. 4 om dagen. Det er MEGET effektivt, så læg ekstra

hehe så skulle jeg nok have gemt de sidste dæk.
NÅ, men jeg må jo prøve at få maddammen til at drikke det her. Hun er 99%
vand mand, så det bliver hun sikkert glad for.

hamselv herfra