RioSol i Purto Rico Gran Canaria
Fra : F.Larsen

Dato : 05-07-01 19:01

Hej

Jeg vil gerne bo på hotel RioSol i Purto Rico på Gran Canaria, hvilken
rejseudbyder kan klare det ? (tidspunkt er : november).

Appolo som jeg tidligere har benyttet sælger ikke længre ferie rejser om vinteren.

--
Flemming

Fra : Jetpool

Dato : 06-07-01 22:33

Skal det være det samme hotel igen, du kunne jo prøve et andet selskab og
hotel f.eks. allertiders rejser eller startour, jeg mener at de har hoteller
i Purto Rico.

Mvh
Linda

F.Larsen <N0Spam@spamfilter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yV117.4092$c63.439239@news000.worldonline.dk...

Fra : Ulla & Torben

Dato : 11-07-01 15:29

Hej Flemming

Jeg har også selv ledt efter Riosol. Star Tour plejer at have den, men i
vinterkataloget har jeg kun fundet det hos :
http://www.falklauritsen.dk/

mvh Ulla

Fra : F.Larsen

Dato : 11-07-01 21:39

Hej Ulla

Tak for Info, har også kigget i Start Tour uden at finde dem (+ tjæreborg, Spies,
Ving).
Jeg har dog lige bestilt hos Ving (i går)

Kender ikke Falke rejser ... nogen erfaringer ?

--
Flemming

Q2 3D Benchmarks: http://www.ClanWorld.dk/Q2Bench/
Støjdæmp din PC ..: http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise/

Fra : Ulla & Torben

Dato : 18-07-01 21:00

Hej Flemming

Falk Lauritsen rejser er ganske udemærket, bestiller selv rejse til Puerto
Rico hos dem i morgen til uge 8.
Man skal være hurtigt ude i år med bestilling til vinterferien, faktisk for
sent nu.
God ferie.
mvh Ulla

Fra : F.Larsen

Dato : 19-07-01 20:41

Jeg har bestilt falkes katalog og det ser udemærket ud, billederne fra hotellet
afspejler meget godt sådan som der ser ud på lokationen (i modsætning til nogle af
de andre rejsearrangører der bruger "gamle" billeder ;=). Så måske jeg vælger,
falke , næste gang ;=)

--
Flemming