Kunstner fra 1995
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 28-05-07 15:09

Hej,

Jeg er på jagt efter navnet på en kunstner, som havde et enkelt hit i 1995.

Da jeg aldrig har set hans navn stavet, kommer her den måde som jeg tror det
skal staves - men jeg er bestemt ikke sikker, betragt det derfor som
lydskrift:
Tots Snither.

Hans hit hed noget med I think et eller andet.

Er der nogle derude, som kan komme på sporet af hvem jeg mener - hvis ja,
vil jeg blive meget glad.

På forhånd mange tak for eventuelle svar.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 28-05-07 15:23

"Anders Boholdt-Petersen" <post-REMOVETHIS-@boholdt-petersen.dk>
enriched usenet with:

> [...]
>
> Hans hit hed noget med I think et eller andet.
>
> Er der nogle derude, som kan komme på sporet af hvem jeg mener - hvis

Todd Snider med Alright Guy

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 28-05-07 22:23

Anders Boholdt-Petersen skrev:
> [...]
> vil jeg blive meget glad.
>
> På forhånd mange tak for eventuelle svar.

Jeg tror, du har ham her: http://www.toddsnider.net/

Volds