glasvæv på væg.
Fra : Søren

Dato : 28-05-07 13:13

Hejsa til alle.

Håber der er nogle der er søde og hjælpe mig.
Jeg er ved og lave badeværelse hvor jeg nu skal til og pudse vægge, men nu
er problemet at der er sat glasvæv op
Jeg har prøvet at se om jeg kan få det af men det kan jeg ikke, det sidder

gasbeton og det sidder BARE fast .
Kan jeg pudse på glasvæv ? Eller kan jeg smøre noget på så jeg kan ?

Pless help me !

På forhånd tak

Mvh
Søren

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 28-05-07 13:39

Det rigtige er at fjerne vævet men så ryger pudsen nok også men www.lip.dk
se efter lip 300 til vægspartling

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-05-07 14:57

Søren wrote:

> Kan jeg pudse på glasvæv ? Eller kan jeg smøre noget på så jeg kan ?

Du står dig nok bedst ved at lade det blive siddende, hvor det åbenbart
sidder så godt. Du kan så trække det over med noget sandspartel, så det
kommer til at se ud som en pudset væt.

Husk ordentlig afrensning for gamle sæberester mv. inden du spartler over.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Søren

Dato : 28-05-07 16:25