S: Bombard C5 med 40 HK - billigt
Fra : Henrik

Dato : 28-05-07 14:16

Så er tiden kommet hvor jeg har brug for lidt mere plads og må
desværre sætte min elskede Bombard C5 til salg.
Motoren er en 40 HK Mariner med ny skrue - motorer er fuldkonseveret -
Har lige fået service, bla.er olien i benet skiftet - nye tændrør
o.s.v. Går 100% ok og rigtig godt.
Har helt ny tank - studs og slange med boldt.
Den perfekte dykkerbåd - den er hurtig og sikker på vandet. Kan trække
vandski.
Båden er 490 x 200 og vejer ca 85-90 kilo. Må tage 8-9 personer.

Giv mig et bud i nærheden af 13500 og du går dykkersæsonen i møde på
en helt ny måde

henrik - snabel - scubasserne.dk

Fra : Brian Larsen

Dato : 28-05-07 14:34

Hej
Er meget int., men ville lige være rart med at billed af dyret ;-
), kan du sende et til :bluefox@larsen.mail.dk eller på mms på
tlf nr. 24809867
Mvh.
Brian Larsen

Fra : henrik.gram@tele2ads~

Dato : 01-06-07 12:54

On May 28, 3:15 pm, Henrik <hen...@scubasserne.dk> wrote:
> [...]
> Båden er 490 x 200 og vejer ca 85-90 kilo. Må tage 8-9 personer.
>
> Giv mig et bud i nærheden af 13500 og du går dykkersæsonen i møde på

Har du solgt den ....
Send gerne billeder på henrik.gram@tele2adsl.dk

Mvh
Henrik