resident evil 4
Fra : Dan

Dato : 26-05-07 13:24

Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig??
Jeg sidder fast i resident evil 4. Ved en dør hvor der sidder 2 håndtag en
på hver sid af døren, men jeg kan ikke få døren åben hvis jeg aktiver dem.
Er der nogle der ved noget ????

Dan

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 13:06

> Jeg sidder fast i resident evil 4. Ved en dør hvor der sidder 2 håndtag en
> på hver sid af døren, men jeg kan ikke få døren åben hvis jeg aktiver dem.
> Er der nogle der ved noget ????

Har du fået fat i pigen, hvis du ikke har så kom lige med et hint til hvor i
spillet det er.

Hvis du har fået fat i pigen kan det være du skal sige til hende at hun skal
hive i håndtaget samtiddig med at du gør det.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Dan

Dato : 28-05-07 07:25

Hej
Ja hun trækker også i håndtaget men der er nogle lampe over døren der lyser
rødt men der sker ikke noget når de trækker.

Dan

Fra : Martin Hughes

Dato : 29-05-07 22:19

"Dan" <dsl219109@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> på hver sid af døren, men jeg kan ikke få døren åben hvis jeg aktiver dem.

Kan ikke lige hjælpe dig med dit ptoblem, men der findes mange sider med
walkthroughs!
En anden hjælp kunne dog være den patch der er kommet
http://www.destructoid.com/resident-evil-4-pc-patch-makes-game-not-look-like-crap-31058.phtml

Ved ikke om du var klar over det?

+ så kan jeg fortælle dig at ved hjælp af programmet mause aim, så kan du
bruge en mus i spillet

hygge

Fra : Dan

Dato : 30-05-07 12:06

Hej

Tak så kunne jeg kommer vider.
Dan

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 11:07

> [...]
>
> Ved ikke om du var klar over det?
>
> + så kan jeg fortælle dig at ved hjælp af programmet mause aim, så kan du

Har man installeret denne patch duer mouse-aim programmerne ikke.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.