Den gyldne
Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-07 01:35

Nogen der er med på en omgang El Dorado

Jeg starter med

http://www.youtube.com/watch?v=-M96GYdxWVM

kom med et bud

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-07 02:05

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> Nogen der er med på en omgang El Dorado
>
> Jeg starter med
>
> http://www.youtube.com/watch?v=-M96GYdxWVM
>
> kom med et bud

Sorry, er gået i selvsving. Så her kommer et enkelt mere mere.

http://www.youtube.com/watch?v=w73nDn_Ai5M Bedste lyd, værste video.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-05-07 09:40

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

Vi hopper lige et par år frem, men stadig med nostalgien i højsædet!

http://www.youtube.com/watch?v=rF9cUmT_IGs&mode=related&search=

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 09:59

On Mon, 28 May 2007 10:40:13 +0200, "-= JF =- priv" <o@o.o> wrote:

>"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
>Vi hopper lige et par år frem, men stadig med nostalgien i højsædet!

Jeg vil også være med: http://www.youtube.com/watch?v=b8knnNJAC6k

/Alex

Fra : Lars Holst

Dato : 28-05-07 10:41

Alex Linaa <www.linaa.com> said in news:rc6l53hpkpjooauu1ijispsab23hk2eg29@
4ax.com:

> Jeg vil også være med: http://www.youtube.com/watch?v=b8knnNJAC6k
>
> /Alex

Mit første spontane bidrag her er:
http://www.youtube.com/watch?v=qDq_xJlF0TE

--
Lars Holst

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-05-07 10:52

> Jeg vil også være med: http://www.youtube.com/watch?v=b8knnNJAC6k

Nu fik du mig til at tænke på denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=BOLNsEXsn_I

--
Mvh. John

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-07 15:28

> Jeg vil også være med: http://www.youtube.com/watch?v=b8knnNJAC6k

Hov, det første sekundt ligner noget fra den her

http://www.youtube.com/watch?v=B1Z8pSXCNFI

Bjarne K.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-05-07 12:34

-= JF =- priv wrote:

> Vi hopper lige et par år frem, men stadig med nostalgien i højsædet!
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rF9cUmT_IGs&mode=related&search=

Ja enten var man til Sweet eller (som jeg) til Slade
http://www.youtube.com/watch?v=zrbCJqf2Tw4

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-05-07 13:19

> Ja enten var man til Sweet eller (som jeg) til Slade
> http://www.youtube.com/watch?v=zrbCJqf2Tw4

Lige præcis
Jeg var mest til Slade, min kammerat var mest til Sweet... Men vi var ikke
fanatiske, og lånte da plader af hinanden

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 17:30

On Mon, 28 May 2007 13:33:42 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Ja enten var man til Sweet eller (som jeg) til Slade
>http://www.youtube.com/watch?v=zrbCJqf2Tw4

Ikke helt. Når vi nu er ved glam-rocken, så var jeg mest til T-rex:
http://www.youtube.com/watch?v=qKZ2MJx8_JU

/Alex

Fra : -=JF=- priv

Dato : 28-05-07 22:20

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Ikke helt. Når vi nu er ved glam-rocken, så var jeg mest til T-rex:
> http://www.youtube.com/watch?v=qKZ2MJx8_JU

Årh ja!!! Det var kvali!
Metal guru, Ride a white swan, Elevator Sam... (var det egentlig Sam?)

Men hvad så med Sparks:
http://www.youtube.com/watch?v=2ujKgX52IPA&mode=related&search=
Dem var jeg også ret pjattede med!

Fra : Ole Thomsen

Dato : 29-05-07 05:35

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Årh ja!!! Det var kvali!
> Metal guru, Ride a white swan, Elevator Sam... (var det egentlig Sam?)

Telegram Sam?

> Men hvad så med Sparks:
> http://www.youtube.com/watch?v=2ujKgX52IPA&mode=related&search=
> Dem var jeg også ret pjattede med!

De lever i bedste velgående, har lyttet en del til Hello Young Lovers på det
sidste.

Men favoritten er nu stadig Kimono My House.

Ole Thomsen

Fra : -=JF=- priv

Dato : 29-05-07 16:27

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i meddelelsen

> Telegram Sam?

Ja, selvfølgelig!!

> De lever i bedste velgående, har lyttet en del til Hello Young Lovers på
> det sidste.

Ja, det så jeg - og det kom meget bag på mig!
Jeg har intet hørt fra dem siden kassebukser og skulderpuder var hot!

> Men favoritten er nu stadig Kimono My House
Jeg kan godt huske titlen, men ellers ikke noget.

Fra : kautaq

Dato : 28-05-07 22:01

"Per Beer Hansen"

> Ja enten var man til Sweet eller (som jeg) til Slade
> http://www.youtube.com/watch?v=zrbCJqf2Tw4

Det kan godt være, men her slår Sweet altså Slade for good:

http://www.youtube.com/watch?v=H4GXV-lCGJ8&mode=related&search=

Problemet med Sweet var at de havde den der første periode med
noget plat popmusik med sange som Wig-Wam Bam, Funny funny og
Co-Co. Det de lavede senere var i en klasse for sig selv og var en
forløber for heavy metal og punk.

Og hvorfor bliver filmen 'Slade in Flame' aldrig vist på tv?

/mike

Fra : Ole Thomsen

Dato : 29-05-07 05:41

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> [...]
> noget plat popmusik med sange som Wig-Wam Bam, Funny funny og
> Co-Co. Det de lavede senere var i en klasse for sig selv og var en

Arhh, forløber for heavy metal? Når man nu tænker på at f.eks. Black Sabbath
og Deep Purple blev etableret længe før Sweet, er det vist en løs påstand.

Og det med punk er nok endnu længere ude

Ole Thomsen

Fra : Lars Holst

Dato : 28-05-07 10:45

"Bjarne K." <ej@neit.nej> said in news:465a23c2$0$15886
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nogen der er med på en omgang El Dorado
>
> Jeg starter med
>
> http://www.youtube.com/watch?v=-M96GYdxWVM
>
> kom med et bud

Hvad med den her:
http://www.youtube.com/watch?v=aOZSj4xsyZo

--
Lars Holst

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-05-07 10:58

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med den her:
> http://www.youtube.com/watch?v=aOZSj4xsyZo

Super god!
Lidt samme stemning som i den her:
http://www.youtube.com/watch?v=BOLNsEXsn_I

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 11:47

On 28 May 2007 09:45:04 GMT, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

>Hvad med den her:
>http://www.youtube.com/watch?v=aOZSj4xsyZo

Det er jo en god sang :)

Så må jeg hellere følge op: http://www.youtube.com/watch?v=liyiT_DGREA

Fra : Per H

Dato : 28-05-07 12:34

On Mon, 28 May 2007 12:46:31 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> skrev:

>Det er jo en god sang :)
>
>Så må jeg hellere følge op: http://www.youtube.com/watch?v=liyiT_DGREA

Her er nogle der klarer det rigtigt godt
http://www.youtube.com/watch?v=YX5hgx_nldM
Vh Per

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-05-07 20:42

Den findes i en fuldlængde video.

Der er en smule her:

http://www.youtube.com/watch?v=FzU0rFoSXFc

Desværre er det ikke alle 8 min.

Mark

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-07 15:06

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

Oh, hvor kunne de lave video'er den gang (not)

http://www.youtube.com/watch?v=Az2zjAz5TOE

Bjarne K.

Fra : Michael Lund

Dato : 28-05-07 15:17

> "Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
>
> Oh, hvor kunne de lave video'er den gang (not)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Az2zjAz5TOE

Men den er da næsten lige så "god" som denne

http://www.youtube.com/watch?v=yo4glASbEh4

Mvh.
Michael

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-07 15:24

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men den er da næsten lige så "god" som denne
>
> http://www.youtube.com/watch?v=yo4glASbEh4

Ja det er ved at være en klasikker.

Bjarne K.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-05-07 16:39

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

> Oh, hvor kunne de lave video'er den gang (not)

Nej videoerne var ike meget bevendt! Mest noget med ekstremt hurtige klip,
eller et video der blev svunget rundt i luften - gerne stillet på hovedet

Men til gengæld er musikken langtidsholdbar.

I dag er det lige modsat... "Kunstnerne" er så proppet med silikone at DE er
langtidsholdbare, til gengæld er deres musik som oftest ikke meget bevendt.

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-07 17:20

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> Nej videoerne var ike meget bevendt! Mest noget med ekstremt hurtige klip,
> eller et video der blev svunget rundt i luften - gerne stillet på hovedet
>
> Men til gengæld er musikken langtidsholdbar.

hørt

Kan dog lide næsten alt musik (også nyt). Kom bare lige i nostalgi mode
igår, og længtes efter at høre nogle gamle hits, fra dengang

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 18:27

> Kan dog lide næsten alt musik (også nyt). Kom bare lige i nostalgi mode
> igår, og længtes efter at høre nogle gamle hits, fra dengang

> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Så får du lidt mere fra dengang
http://www.youtube.com/watch?v=lmZL-71yITs

/Bo

Fra : -=JF=- priv

Dato : 28-05-07 21:26

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i meddelelsen
> "-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> Kan dog lide næsten alt musik (også nyt). Kom bare lige i nostalgi mode
> igår, og længtes efter at høre nogle gamle hits, fra dengang

Jeg har det på helt samme måde... Bortset fra avantgarde jazz
Men jeg mener stadig at musikken fra da mor var dreng er laaangt mere
holdbar end det der bliver sprøjtet ud i dag.

Dengang lavede de musik som de bare ikke kunne lade være med at lave.
I dag (med visse undtagelser naturligvis) er musikken nøje planlagt ud fra
en masse kriterier - kvalitet og musikalitet er bare sjældent en af
kriterierne.

Jeg mener helt seriøst at det i dag er vigtigere at have det rigtige look
end at have 'noget på hjertet'

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 17:31

On Mon, 28 May 2007 17:39:13 +0200, "-= JF =- priv" <o@o.o> wrote:

>I dag er det lige modsat... "Kunstnerne" er så proppet med silikone at DE er
>langtidsholdbare, til gengæld er deres musik som oftest ikke meget bevendt.

LOL - En meget malende beskrivelse

Fra : Per H

Dato : 30-05-07 18:22

On Mon, 28 May 2007 17:39:13 +0200, "-= JF =- priv" <o@o.o> skrev:

> [...]
>langtidsholdbare, til gengæld er deres musik som oftest ikke meget bevendt.

lige præsis, men det kan ungerne sku ikke fatte en skid af, endnu.

Vh Per

Fra : Kaj Larsen

Dato : 30-05-07 17:42

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> "Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
>
> Oh, hvor kunne de lave video'er den gang (not)

> [...]

Hejsa

Hvorfor ikke tage orginalen med Normann Greenbaum.

http://www.youtube.com/watch?v=vQ-qdScZXuY&mode=related&search=

Mvh
Kaj Larsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-05-07 19:48

"Kaj Larsen" <kajlarsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke tage orginalen med Normann Greenbaum.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vQ-qdScZXuY&mode=related&search=
>
> Mvh
> Kaj Larsen

Har set den originale, men kunne huske den anden video, og den er alt andet
lige, mere El Dorado agtig.
(selvom den sikker er fra før El Dorados storhedsperiode i TV)

Bjarne K

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 18:32

> Oh, hvor kunne de lave video'er den gang (not)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Az2zjAz5TOE

Videoen er fjernet, hvad var det for en.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-06-07 18:41

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Videoen er fjernet, hvad var det for en.
>
> --
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Kimila.

Spirit in the sky med Doctor and the medics. Den er på youtube endnu

http://www.youtube.com/watch?v=_eNOXMFnZwI

Bjarne K.

Fra : Lars Holst

Dato : 28-05-07 22:03

"Bjarne K." <ej@neit.nej> said in news:465a23c2$0$15886
> [...]

Her er en af mine absolutte favoritter:
http://www.youtube.com/watch?v=-I2a5AJUk7M

Den er sunget med følelse.

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 22:18

On 28 May 2007 21:03:08 GMT, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

>Her er en af mine absolutte favoritter:
>http://www.youtube.com/watch?v=-I2a5AJUk7M
>
>Den er sunget med følelse.

Det holder hele vejen
Brrr.... Jeg har stadig kuldegysninger

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 29-05-07 19:31

> Det holder hele vejen
> Brrr.... Jeg har stadig kuldegysninger

Apropos kuldegysninger, så er her er par med gospel-dronningen herself:

http://www.youtube.com/watch?v=ZJg5Op5W7yw

http://www.youtube.com/watch?v=3JXGfmz6WAI

De kræver god tid at lytte til, men der fås næppe bedre alternativ til
vinterbadning...

Og nej, jeg er normalt ikke til kirkesang og den slags, men fruen her er
altså bare toppen.....

Steen Lindkvist

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 19:51

On Tue, 29 May 2007 20:30:52 +0200, "Steen Lindkvist Nielsen"
<slindkvi@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>vinterbadning...
>
>Og nej, jeg er normalt ikke til kirkesang og den slags, men fruen her er

Du har absolut helt ret, for f.... (Undskyld, det er jo gospel) hvor
kan den dame synge.
Men jeg kan stadig ikke lade være med at komme til at tænke på en
"Abrams M1A1" når jeg ser hende

/Alex

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 29-05-07 21:57

Steen Lindkvist Nielsen wrote:

> [...]
> vinterbadning...
>
> Og nej, jeg er normalt ikke til kirkesang og den slags, men fruen her

når vi nu er i gospel-genren så syns jeg da godt at ham her kan være med:
http://www.youtube.com/watch?v=mSZgMXAxBos
http://www.youtube.com/watch?v=e3PngHp1ysM
http://www.youtube.com/watch?v=2dGVqFPQF8E

og så lige en af mine all-time favourites:
http://www.youtube.com/watch?v=xdMFh96yhVo

Rasmus

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 29-05-07 22:11

Rasmus M. Jensen wrote:

> og så lige en af mine all-time favourites:
> http://www.youtube.com/watch?v=xdMFh96yhVo

http://www.youtube.com/watch?v=_s4Bs2PI7fk

Rasmus

Fra : Lars Holst

Dato : 29-05-07 23:04

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> said in news:465c9386$0
$90276$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=e3PngHp1ysM
> http://www.youtube.com/watch?v=2dGVqFPQF8E
>
> og så lige en af mine all-time favourites:

Taler vi om Gospel så er det uretfærdigt ikke at nævne Jester Hairston og
hans Con Amore kor.
Han skal tilskrives gospel musikkens "populære" udbredelse.
Det er uretfærdigt at man ikke finder videoklip med nogle af hans store
og udødelige gospel sange som f.eks. "Amen" eller "Mary's Boy Child"

Men i mangel af video med (på det nærmeste) skaberen af gospel musik som
vi kender det må vi da lige for en ordens skyld sætte på plads at Elvis
var rock musiker og ikke gospel sanger.

Happy Day er skrevet af Edwin Hawkins.
Derfor bør den høres af Edwin Hawkins Singers.
Det er også svært at finde men man kan da finde en anden sang med Edwin
Hawkins Singers:
http://www.youtube.com/watch?v=lxtGRab3cxU

Og så Happy Day med Edwin himself:
http://www.youtube.com/watch?v=on4nFUY8GEk

--
Lars Holst

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 30-05-07 01:02

Lars Holst wrote:

> Men i mangel af video med (på det nærmeste) skaberen af gospel musik
> som vi kender det må vi da lige for en ordens skyld sætte på plads at
> Elvis var rock musiker og ikke gospel sanger.

øhh... kan man ikke være begge dele? han har da indspillet jeg ved ik hvor
mange gospel numre og hans musikalske præferencer er da også funderet i
bl.a. gospel...

Rasmus

Fra : Lars Holst

Dato : 28-05-07 23:02

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> said in

> "Bjarne K." <ej@neit.nej> said in news:465a23c2$0$15886
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Her er en af mine absolutte favoritter:
> http://www.youtube.com/watch?v=-I2a5AJUk7M
>
> Den er sunget med følelse.

Jeg vil da gerne lige smide den her oveni:
http://www.youtube.com/watch?v=Pe5p1BXNCQM

--
Lars Holst

Fra : Kaj Larsen

Dato : 30-05-07 17:53

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
Hejsa

Jeg vil også være med

http://www.youtube.com/watch?v=IGiZWHL6wD0

Overstående er en af mine abselutte favoritter, og mener da selv den kan
komme under gyldne øjeblikke.
Inspireret af et andet indlæg, kom jeg til at tænke på denne,

http://www.youtube.com/watch?v=Ztt7i3vOqv4&mode=related&search=

Skulle der gå fuldstændigt "Mylle" eller Eldorado i den, kan jeg opfodre til
at se nogle af de gamle danske melodi grand prix indslag fra firserne, hvis
man er til den type øhh musik.Om ikke andet så for gensynets skyld, smider
lige et link fra dengang.

http://www.youtube.com/watch?v=YgOdRMYK3_U

Bemærk den kvindelige saxofonist

Mvh

Kaj Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 18:31

On Wed, 30 May 2007 18:52:36 +0200, "Kaj Larsen"
<kajlarsen@webspeed.dk> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=IGiZWHL6wD0
>
>Overstående er en af mine abselutte favoritter, og mener da selv den kan
>komme under gyldne øjeblikke.

Så rykker jeg lige et par årtier frem, for at komme til en af mine
absolutte favoritter:

http://www.youtube.com/watch?v=HAV_6z7VJn8

Steve Lukather er i en klasse for sig som sædvanligt, og nummeret af
en anden verden.
Men dyrk lige den trommeslager, han har noget som vi almindeligt
dødelige kun kan drømme om

/Alex

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-05-07 20:09

> [...]
> en anden verden.
> Men dyrk lige den trommeslager, han har noget som vi almindeligt

Har aldrig hørt om ham før. Det får mig dog til at tænke på gruppen Saga.
Check f.eks

http://www.youtube.com/watch?v=3tS9MgTGwfs

http://www.youtube.com/watch?v=2OF2RnKyt3A

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 21:52

On Wed, 30 May 2007 21:09:07 +0200, "Bjarne K." <ej@neit.nej> wrote:

>Har aldrig hørt om ham før.

Steve Lukather er, når han ikke går solo, guitarist i bandet "Toto".
Dem har du nok hørt om

Du får lige en mere, hvor han (sammen med Toto), fortolker George
Harrisons "While My Guitar Gently Weeps".

http://www.youtube.com/watch?v=W_ExP-cyRGE

Den udgave får det til at risle ned af ryggen på mig. Den guitar
"Weeper" 100 gange mere end Eric Claptons på Beatles' indspilning
synes jeg.

/Alex

Fra : Kaj Larsen

Dato : 30-05-07 19:04

Smider lige et par stykker mere under katagorien gyldene øjeblikke.
Man bliver jo helt nostalgisk og kommer til at tænke på en masse,øøjj kan du
huske den og den etc etc.....
Da jeg var ung(yngere), så jeg frem til disse Princes Trust Concerts(ved
ikke om de stadig afholdes), og derfra kommer mine bud denne gang.
Begge klip er fra samme år, mener det er 1986 el. 1987, ihvertfald der
omkring.
Nu får i mulighede for at se et par guitar ekvilibrister i spidsen for hvert
deres nummer,suppleret af nogle andre(store) musikere i baggrunden,ikke hver
dag man ser et sådan band.
Nå men værsgo, her er de
http://www.youtube.com/watch?v=ZFvCaKpKcsM
http://www.youtube.com/watch?v=82evezX17nQ

Mvh
Kaj Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 20:09

On Wed, 30 May 2007 20:03:44 +0200, "Kaj Larsen"
> [...]

>deres nummer,suppleret af nogle andre(store) musikere i baggrunden,ikke hver

Damn, Clapton og Knopfler i samme nummer. Den udgave kendte jeg ikke,
TAK :)

>http://www.youtube.com/watch?v=82evezX17nQ

En klassiker, men stadig med den fede besætning. Jeg elsker Knopflers
trefinger-teknik i højrehånden. Den giver bare en sound som ingen
andre har.

/Alex

Fra : Kaj Larsen

Dato : 30-05-07 20:47

> [...]
>
> En klassiker, men stadig med den fede besætning. Jeg elsker Knopflers
> trefinger-teknik i højrehånden. Den giver bare en sound som ingen

Jamen velbekomme da,kun rart vi kan hjælpe hinanden med at udvide vores
horisont

Ja han kan nogle tricks ham Knopfler.Vil da også lige indskyde at det er at
par suveræne udgaver de laver i de nævnte klip.
Til Alex(og alle andre) kan jeg oplyse om at der ligger en del klip på
YouTube med de to omtalte guitarister i skøn forening,dog er ikke alle af
lige god kvalitet.
Her kommer nogle stykker,tilfældigt udvalgt:
http://www.youtube.com/watch?v=sy8KL16Qs84&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=EQ-JyAGUsys&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=o8ipQl9pywg&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=_ae2uidckqE
http://www.youtube.com/watch?v=64dUqMxxyjQ

Kan som ren bonus information oplyse at jeg har en tredobbelt cd fra The
Princes Trust Concerts fra slutningen af firserne,faktisk ganske udemærket
underholdning.
Er der nogen der ved om de stadivæk afholder disse koncerter??

Mvh
Kaj Larsen

P.S Det er da ikke vores skyld at der ikke er besøgende på YouTube,det er jo
næsten en skattejagt.......

Fra : Kaj Larsen

Dato : 30-05-07 20:55

Hej

http://www.youtube.com/watch?v=rLT291lLvqA

Den skal i os lige have.

Mvh
Kaj Larsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-05-07 19:58

> [...]
> komme under gyldne øjeblikke.
> Inspireret af et andet indlæg, kom jeg til at tænke på denne,

For et stykke tid siden var der en tråd om folks top 10 favoritter. Tror jeg
havde begge ovenstående med.

> [...]
> hvis man er til den type øhh musik.Om ikke andet så for gensynets skyld,

Ok, har aldrig været den store fan af selve gp musikken, men stemningen er
uovertruffen.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 18:52

> http://www.youtube.com/watch?v=YgOdRMYK3_U
>
> Bemærk den kvindelige saxofonist

Hvem er det så.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Kaj Larsen

Dato : 04-06-07 09:26

Søs Fenger

Mvh
Kaj Larsen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-05-07 04:57

On Mon, 28 May 2007 02:35:17 +0200, Bjarne K. wrote:

> Nogen der er med på en omgang El Dorado

Jeg var selv stor fan af flg. sangerinde tilbage i 80erne:

http://www.youtube.com/watch?v=-hWZqllm3mQ

Jeg har netop fået hans single collection så han skal også med:

http://www.youtube.com/watch?v=uhSYbRiYwTY

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-05-07 04:59

On Mon, 28 May 2007 02:35:17 +0200, Bjarne K. wrote:

> Nogen der er med på en omgang El Dorado

MÃ¥ske ikke lige i Eldorado stilen hvis jeg husker korrekt, men en
klassiker i mine øjne (og ører):

http://www.youtube.com/watch?v=D4vP5uRz1lw

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-06-07 14:24

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

Måske heller lige mylle stilen. Dog er det en af mine alltime favoritter

http://www.youtube.com/watch?v=cznha2YTTh0

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 18:57

> Jeg starter med
>
> http://www.youtube.com/watch?v=-M96GYdxWVM
>
> kom med et bud

Her er så mit bidrag.

http://www.youtube.com/watch?v=ajssp2wHpRk

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-06-07 21:11

kimila wrote:

> Her er så mit bidrag.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ajssp2wHpRk

Jamen så er vi da også nødt til at have denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=yyVDxgjsS3g&mode=related&search=

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport