Hong Kong hotel
Fra : TL

Dato : 27-05-07 11:01

På min næste forretningsrejse til Kina bliver jeg nok at par dage
ekstra i Hong Kong som turist. Er der nogen her i gruppen, der kan
anbefale hoteller? Jeg har ikke brug for en masse hotelfaciliteter,
men det skal være rent, komfortabelt, sikkert, centralt, og helst med
bredbåndsservice. Mandarin Oriental eller Peninsula ville være rart,
men nu er det altså på egen regning, så det gør ikke noget, hvis jeg
kan spare en smule.

pft

Fra : Kristoffer

Dato : 27-05-07 14:17

> [...]
> bredbåndsservice. Mandarin Oriental eller Peninsula ville være rart,
> men nu er det altså på egen regning, så det gør ikke noget, hvis jeg

Når jeg er derude bor jeg altid på Harbour Plaza Hong Kong i Hung Hom
(Kowloon). Se http://www.harbour-plaza.com/en/home.aspx?hotel_id=hphk§ion_id=home&subsection_id=overview

Hotellet har efter min mening en af verdens bedste pools med udsigt.
På 21.etage med udsigt til HK Island er fantastisk både i dagslys og
om aftenen. To billeder kan ses på http://laksko.com/hk/

Du kan nok spare en smule på værelsesprisen i forhold til Oriental og
Peninsula. Hvis der ikke er stort rykind pga messer kan du nok få et
clubfloor værelse til omkring de 1500-1700HKD. Vær 2036 er et godt
valg med god udsigt....

God tur,
Kristoffer

Fra : ks

Dato : 27-05-07 16:27

On Sun, 27 May 2007 03:01:18 -0700, TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

> [...]
>bredbåndsservice. Mandarin Oriental eller Peninsula ville være rart,
>men nu er det altså på egen regning, så det gør ikke noget, hvis jeg

Ingen specifikke anbefalinger mht hoteller,i alt fald ikke i den
kategori du søger, men kan anbefale asiahotels til hotelsøgning:

http://www.asiahotels.com/location-listby-name/Hong_Kong-Hong_Kong.asp

Fra : Hansen

Dato : 30-05-07 11:35

Et godt bud kunne være Majestic , beliggende Kowloon.

Mvh Hansen

Fra : Trent Stensnes

Dato : 05-06-07 21:28

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> wrote in message

> [...]
> bredbåndsservice. Mandarin Oriental eller Peninsula ville være rart,
> men nu er det altså på egen regning, så det gør ikke noget, hvis jeg

Jeg bodde på The Salisbury. Kan vel beskrives som et bra turisthotell. Ikke
luksus, men grei størrelse på rommene og rent og pent. Beliggenheten er
super, ligger ved siden av The Peninsula.
http://www.asiatravel.com/hongkong/ymcasalisbury/

Får stort sett veldig bra omtale på http://www.tripadvisor.com

Husker ikke om det var noe bredbånd der.