Barcelona, jeg skal se Danmark-Sverige, hj~
Fra : S.Sørensen

Dato : 27-05-07 08:35

Hej gruppe,

Nogen der kan hjælpe mig med en adr. på en scandinavisk bar eller lign. hvor
der muligvis kan ses Danmark-Sverige d.2.juni ?

(jeg flyver om 3 timer, så alt efter det kan jeg ikke læse)

på forhånd tak,
Sørensen

Fra : bomberg@post.tele.dk

Dato : 30-05-07 19:15

Jeg har samme problem. Jeg er på forretningsrejse hernede. Det er
lykkedes mig at finde frem til følgende:

Edda Pub Nordic
Blasco de Garay, 15
08004 Barcelona
España

www.eddabarnordic.com

Jeg ved ikke med sikkerhed om de viser kampen, men jeg har tænkt mig
at smutte forbi fredag og spørge. Alternativt vil jeg forsøge at
streame kampen til en bærbar computer ... men dette er en nødløsning.
Jeg håber på Ebba Pub Nordic.

Fra : bomberg@post.tele.dk

Dato : 30-05-07 19:19

Jeg har samme problem. Jeg er på forretningsrejse hernede. Det er
lykkedes mig at finde frem til følgende:

Edda Bar Nordic
[...]

Jeg håber på Ebba Bar Nordic.

Fra : bomberg@post.tele.dk

Dato : 30-05-07 22:56

[...]