Billeje Malaga
Fra : Michael Reiler

Dato : 26-05-07 14:00

Hej

Vi har booket et hus i Andalusien i 3 uger til sommer, og skal bruge en bil.
Kan man vælge hvilket som helst biludlejningsfirma i lufthavnen, eller er
der nogen man skal holde sig fra?

Der er gode tilbud hos Alamo, det burde der vel ikke være problemer med?

Michael

Fra : Anette

Dato : 26-05-07 15:55

"Michael Reiler" <mich_remove_ael@reiler.dk>> Hej

> [...]
> der nogen man skal holde sig fra?
>
> Der er gode tilbud hos Alamo, det burde der vel ikke være problemer med?

Alamo burde være ok. Har du checket holidayautos?

Anette

Fra : Bakken

Dato : 26-05-07 16:01

> Der er gode tilbud hos Alamo, det burde der vel ikke være problemer med?

http://www.car-jet.co.uk/common/directory/index.php?rf=999999&cl=AGP

Carjet har vi benyttet gennem mange år overalt i Spanien. Perfekt service,
nye(re) biler, fuld forsikring - og ikke mindst; som regel LANGT billigere
end fx HelleHollis og den slags.
Klar anbefaling !
Mvh
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 15:38

Jeg har lejet bil i Italien hos Hertz gennem
https://www.ryanair.com/site/EN/hertz.php?partner=HERTZ&pos=NAVTAB.

Det gav nogle interessante rabatter at gå igennem www.ryanair. Hvis jeg gik
direkte på www.hertz.com var priserne helt anderledes.

Om det samme er tilfældet i Malaga ved jeg ikke.

Jeg har tidligere lejet i Malaga hos HelleHollis - jeg synes prisniveauet
var fornuftigt, men det kommer jo også an på hvilken størrelse bil man har
behov for osv.

Husk at lægge vægt på at have A/C og husk at leje en bil der er stor nok til
baggage til 3 uger

mvh/Carsten

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-06-07 21:46

"Michael Reiler" <mich_remove_ael@reiler.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bil.
> Kan man vælge hvilket som helst biludlejningsfirma i lufthavnen, eller er

Jeg kan anbefale, www.malagacar.es

Lars Jensen