Hjælp til uddrag af TÆNK
Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-05-07 19:14

Helt præcist drejer det sig om støvsugertesten i nr. 73/2007.
Har du mulighed for at hente den til os vil vi blive glade.

Den kan enten ligges i dk.binaer eller sendes til os på:

andersen snabela nospam prik dk

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-05-07 20:07

In news:f3chob$24qs$1@newsbin.cybercity.dk,
Andersen [3650] <siger@det.ikke> typed:
> Helt præcist drejer det sig om støvsugertesten i nr. 73/2007.
> Har du mulighed for at hente den til os vil vi blive glade.
>
> Den kan enten ligges i dk.binaer eller sendes til os på:
>
> andersen snabela nospam prik dk

Kan dette link mon ikke bruges ?

http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=7064&1180292634

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-05-07 20:12

In news:4659d6c5$0$47578$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> typed:
> In news:f3chob$24qs$1@newsbin.cybercity.dk,
> Andersen [3650] <siger@det.ikke> typed:

> Kan dette link mon ikke bruges ?
>
> http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=7064&1180292634

Sorry. Fandt ud af at linket ikke kan bruges. Man skal, så vidt jeg
kan se ude til højre købe sig til 10 dages brug af testen hvis man
vil se den.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-05-07 20:27

> Sorry. Fandt ud af at linket ikke kan bruges. Man skal, så vidt jeg kan se
> ude til højre købe sig til 10 dages brug af testen hvis man vil se den.

Bingo. Vi har en vinder. *GGG*
Det var jo det jeg havde fundet ud af.
Jeg har ikke lyst til at bruge 50,- kr for at se en enkelt test.
Havde jeg nu brug for flere, så kunne det være.
Ellers må jeg jo bare Google mig igennem

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-05-07 21:51

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> writes:

> [...]
> Havde jeg nu brug for flere, så kunne det være.
> Ellers må jeg jo bare Google mig igennem

Så gå på biblioteket, i stedet for at forvente at folk vil betale for
dig.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-05-07 22:56

> Så gå på biblioteket, i stedet for at forvente at folk vil betale for
> dig.

Tak for hjælpen. Anede ikke bibliotekerne
lå inde med det.

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 29-05-07 15:28

Andersen [3650] wrote:
> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Tak for hjælpen. Anede ikke bibliotekerne
> lå inde med det.

Der findes stort set ikke det (lødige) blad, bibliotekerne ikke har eller
kan skaffe. Jeg har fået landsbybiblioteket til at skffe videnskabelige
artikler fra obskure amerikanske tidsskrifter. (Men så skulle de også have
lidt hjælp.)

--
Venlig hilsen /Best regards
Kristian Damm Jensen

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-05-07 08:57

> Så gå på biblioteket, i stedet for at forvente at folk vil betale for
> dig.

Han forventer vel heller ikke at folk skal betale for ham, men nogle _har_
jo betalt i for vejen.

--
Hilsen Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-05-07 22:19

Andersen [3650] skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Bingo. Vi har en vinder. *GGG*
> Det var jo det jeg havde fundet ud af.
> Jeg har ikke lyst til at bruge 50,- kr for at se en enkelt
> test. Havde jeg nu brug for flere, så kunne det være.

Men du vil så gerne nasse på andre, der har betalt for det ?

Tsk tsk.......

Jan

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-05-07 22:57

> Men du vil så gerne nasse på andre, der har betalt for det ?
>
> Tsk tsk.......

Du glemte en smily

Fra : Kaj

Dato : 28-05-07 13:13

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har du mulighed for at hente den til os vil vi blive glade.
>
> Den kan enten ligges i dk.binaer eller sendes til os på:

Jeg har hørt, men ikke efterprøvet, at man på biblioteket ser det seneste
nr. af bladet. Deri er der en kode, som kan bruges til at gå på nettet med.
Så skulle man kunne læse alle tidligere numre i den måned som koden virker.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Ole Jensen

Dato : 28-05-07 16:49

Andersen [3650] <siger@det.ikke> wrote:

> Helt præcist drejer det sig om støvsugertesten i nr. 73/2007.

Jeg har læst noget af testen, og Dyson skal man ikke købe.

Der er noget med, at TÆNK samarbejder med et tysk firma, som lægger alle
deres test på nettet. Hvad de hedder kan jeg ikke huske, men der stod
faktisk noget om det i det seneste nummer.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Hauge

Dato : 28-05-07 17:03

Ole Jensen wrote:
> Jeg har læst noget af testen, og Dyson skal man ikke købe.

Og i gruppen dk.forbruger er der en der har postet lidt af testen, især den
del med Dysonen. Jeg tror du skal læse den igen, for testen af den gør i
hvert fald at jeg ville købe den, hvis jeg ikke havde en i forvejen. Og ja,
den er suveren god.

/Hauge

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-05-07 18:43

> [...]
> i hvert fald at jeg ville købe den, hvis jeg ikke havde en i forvejen. Og

Der er en venlig person (jow de findes skam )
som har postet mig de oplysninger der skulle til
for at jeg fik læst testen.

Til jer derr er uenige om Dyson har jeg sakset:

Dyson DC08 Base

Er god til gulve men egner sig bestemt ikke til hjem
med dyrehår og er heller ikke god til tæpper.
Modellen er poseløs, men det bliver let uhygiejnisk
at tømme filteret. Har et effektivt støv- og mikrofilter.
Larmer meget.

---klip slut---

Ud fra det skriv vil jeg bestemt ikke købe den.
Nilfisk er bedst og Miele nr. 2.
Nilfisken er dog tonstung og jeg har altid haft noget
imod Nilfisk. Derimod har vi i familien altid haft
rigtig god erfaring med Miele. Den holder og holder
og holder .......................... holder. Så det bliver
nok Milen der kommer med hjem
Men tak for alle input.

Fra : Hauge

Dato : 28-05-07 18:53

Hejsa
Andersen [3650] wrote:
> Ud fra det skriv vil jeg bestemt ikke købe den.

Men man kan også vælge at læse den her del som er fra dk.forbruger fra samme
test:

__
Den suger HELE TIDEN lige så godt - og endda bedre, efterhånden som
poserne fyldes op. Dvs. den starter med at suge ligeså godt og suger
derefter bedre og bedre end dem med poser.
Derudover er der en del maskiner i testen, der iokke klarer dyrehår på
tæpper særlig godt.
__

Så ved ikke helt hvordan den så skal tolkes :)

Mvh Hauge, der kun har tæpper på gulvene og endda hund der løber rundt
derpå, og bruger en Dyson til at fjerne hundehårene, og det klarer den skide
godt.

Fra : Ole Jensen

Dato : 28-05-07 19:15

Andersen [3650] <siger@det.ikke> wrote:

> Men tak for alle input.

Jeg kan da anbefale at installere centralstøvsuger, hvis du har mulighed
for det.
Så slipper du for mange af de problemer almindelige støvsugere giver.

Og nej - jeg har ikke selv en - endnu.