Tip: billig og effektiv hvepsefælde
Fra : TDJ

Dato : 25-05-07 20:52

NB! Dette er ikke en annonce, da jeg ikke selv sælger nedenst.
eller har nogen relation til butikken.

Men poster lige dette fordi andre måske også har interesse i at
få en (rørende) billig og effektiv hvepsefælde.

Vi havde jo en del af dem sidste år, og fandt på en landbrugs-
side en fælde til 30 kr, inkl lokkemiddel.

Men når midlet er brugt op, så bare fyld op med saftevand,
og en klat leverpostej som lokkemiddel. Husk lidt sulfo,
ellers flyver kræene ud igen.

Kan findes hos LVK:
http://linux1.landit.dk/viloshop/shop.php?action=2&varenr=474

Der er også andre rørende billige ting.
God service, hurtig levering.

Mvh

Torben

Fra : Lars

Dato : 25-05-07 21:06

TDJ skrev:
> NB! Dette er ikke en annonce, da jeg ikke selv sælger nedenst.
> eller har nogen relation til butikken.
>
> Men poster lige dette fordi andre måske også har interesse i at
> få en (rørende) billig og effektiv hvepsefælde.

Her er en "rørende" gratis af samme slags:

http://alaskaoutdoorjournal.com/Departments/Tips/yellowjacket50.html