Eilat
Fra : Bo Hermansen

Dato : 27-05-07 11:13

Hej

Jeg vil høre gruppen om der er nogen herinde der har dykket
i Eilat, og har erfaringer de vil dele
Hvor er bedst at dykke, pris og atraktioner osv

tak
Bo

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 27-05-07 16:05

Bo Hermansen wrote:

> Jeg vil høre gruppen om der er nogen herinde der har dykket
> i Eilat, og har erfaringer de vil dele
> Hvor er bedst at dykke, pris og atraktioner osv

Jeg dykkede en smule i Eilat i juli 2005. Dykkercentrene ligger lidt syd
for byen, se fx http://www.redseasports.co.il/index.php?lang=2 som er et
af de større (og dyrere!). Vi dykkede i stedet med Aqualine lige
overfor, som var noget mere primitive, men også en del billigere.

Her er hvad jeg beskrev det som, dengang:
http://www.olemichaelsen.dk/diary/2005/#05%20JUL%202005

Søg evt på http://www.scubaboard.com/forumdisplay.php?f=465 eller check

http://www.google.dk/search?q=site%3Ascubaboard.com+eilat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

vh,