DTU lytter med?
Fra : Rado

Dato : 26-05-07 06:54

Fik lige en mail med følgende ordlyd:

Du havde en bruger på GratisDNS.dk som havde disse information:

Login: xxxxxxxx
Password: <sshhhh!!! DTU lytter med!!>

Hvad er det DTU har gang i? Har vi fået et dansk Escalon?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : gratisdns@gmail.com

Dato : 26-05-07 08:44

On May 26, 7:53 am, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> --
> Rado
>
> "The obvious is that which is never seen

haha.. :)

ja jeg finder det lidt morsomt :) Nok mest fordi det er mig der skrev
teksten i sin tid.

Vi havde en kunde i 2002/2003 der brokkede sig over indholdet af
mailen, pga han sad på dtu's trådløse netværk, hvor alle åbenbart
lytter med (sagde personen, om hvorvidt det sker eller ej vil jeg lade
være usagt).

Det kaldes en intern joke... ikke så meget med sikkerhed at gøre :)

Fra : Rado

Dato : 26-05-07 10:42

On 26 May 2007 00:44:10 -0700, gratisdns@gmail.com wrote:

>Det kaldes en intern joke... ikke så meget med sikkerhed at gøre :)

Nå, OK. Ja man kan jo aldrig vide ("i disse for vort land så alvorlige

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 26-05-07 22:15

> Nå, OK. Ja man kan jo aldrig vide ("i disse for vort land så alvorlige
> tider", som dronningen vist en gang sagde) :)

Det var Stauning i radioen, dengang Danmark blev besat i 1945.

/Martin

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-05-07 23:30

"Martin M. Pedersen" <traxplayer@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var Stauning i radioen, dengang Danmark blev besat i 1945.
>
> /Martin
---------------
Der blev vi befriet
Bc