Meget meget langsom Outlook 2003
Fra : Stine Kjøller

Dato : 27-05-07 14:03

Vi er 2 brugere på den samme computer. Den ene kører Outlook upåklageligt
på, mens den anden kører ufattelig langsomt.
Når programmet åbnes varer det en evighed índen den markerede mail vises.

Har du et bud på hvad problemet kan være?

mvh
Stine
PS svar venligst til gruppen, min tilknyttede Email-adresse er volapyk af
frygt for at blive spammet.

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-05-07 18:14

"Stine Kjøller" <somebody@nobody.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Stine
> PS svar venligst til gruppen, min tilknyttede Email-adresse er volapyk af

Prøv at se om der ikke er installeret en opdatering til IE7 som hedder
KB931768. Den er årsag til at Outlook bliver ekstrem sløv og jeg har også
oplevet at det ikke er i alle profiler den er gal. Fjern opdateringen i
Tilføj/fjern programmer (husk fluebenet i Vis opdateringer). Det siges at
Microsoft arbejder på en rettelse.

Peter Jensen