utroligt så pc agtig mediamac er blevet
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 18:45

Jeg undres fortsat..
nu kan jeg læse om hvad de går og laver henne på microsoft...
ligesom at den rasende væsentlige nyhed om at visse apple butikker i
usa ikke længere tillader at man besøger myspace ..
jeg fornemmer at nyheden om en tibetaner netop har været på nettet på
en vista maskine snart sniger sig ind som den mest læste nyhed på dette
elendige sted..
( underligt at de ikke vælger at omtale apple nyheder, med relevans. Og
i stedet tører sådan "apple set gennem en PC nørds øjne" af på de -
formodentligt - snart tidligere brugere.
Brugt markedet på dette site er forresten også gået i stå, så det er
tydeligvis ikke blot undertegnede der er TRÆT af mediaMAC, der nu burde
skifte navn til nårdunualligevelbrugerMAC.dk.
Det kunne være ret sjovt hvis der herinde var et par ildsjæle der lige
lavede en konkurrent..
Denne ville klart vælte de der PC drenge på et par dage..
vh
Tom

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-05-07 01:25

johnDoe <halloDu> wrote:

> [...]
> lavede en konkurrent..
> Denne ville klart vælte de der PC drenge på et par dage..

Hej Tom,

så er det godt at du har MacPlanet, ikke? ;)

http://macplanet.dk

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 26-05-07 13:00

Vi har da http://www.macnyt.dk

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-07 18:09

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Vi har da http://www.macnyt.dk

macnyt er "on life support" dvs. kun et forum ...

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-05-07 08:18

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> macnyt er "on life support" dvs. kun et forum ...

(rødme)

du har jo ret