Gratis spil til lan-party
Fra : John Lund

Dato : 25-05-07 17:21

Selvom der er hedligvis e rlænge til vinterens mørke, så går jeg allerede nu
så småt og planlægger et lille lan-party for et hold på omkring 14 unge
mennesker i alderen 11-14.

Jeg ønsker ikke at der skal bruges kopier af købespil, og da præmisserne for
lan-party'et er at det skal være gratis for deltagerne, så er jeg på udgik
efter forskellige freeware spil som jeg kan byde dem.

Jeg har blandt andet tidl været på
http://www.gamershell.com/fullgame_download_archive.html,
og jeg har følgende på listen til mulige spil :

Trackmania Nations (helt sikkert den skal med )
RTCW Enemy Territory
Western (på ET-motor)
Turbo Sliders (her har jeg 12 købte licenser)
Urban Terror (har ikke prøvet det endnu. Kommentarer modtages gerne)

Jeg hører gerne bud på andre freeware MP-spil (ikke mods der kræver
købeversioner), og evt. også demoer af købespil der kan give et godt
lan-spil.

På forhånd tak

Mvh

John Lund

PS jeres forslag må gerne indeholde link til downloads.

Fra : Jan S Frederiksen

Dato : 25-05-07 20:24

Hej John

Må jeg foreslå America´s Army
Gratis FPS spil udviklet for/af den amerikanske hær
Kan både spilles over nettet og som Lan spil.
http://www.americasarmy.com/

MVH
Jan

Fra : PerX ...

Dato : 29-05-07 11:59

In article <465737f1$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
storfred@privat.dk says...
> Hej John
>
> Må jeg foreslå America´s Army
> Gratis FPS spil udviklet for/af den amerikanske hær
> Kan både spilles over nettet og som Lan spil.
> http://www.americasarmy.com/

Kræver det ikke man registere sig online først?

Fra : Jan S Frederiksen

Dato : 29-05-07 19:10

Hej

Og nej
der en mulighed for, at man skriver et LAN navn ind.
og derefter kan man joine lanserveren
mvh
Jan

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 26-05-07 06:21

> [...]
> Turbo Sliders (her har jeg 12 købte licenser)
> Urban Terror (har ikke prøvet det endnu. Kommentarer modtages gerne)

-snip-

F.E.A.R. Combat, det er helt up-to-date multiplayer skydespil. Kræver dog
noget af grafikken, men er meget underholdende.
http://www.joinfear.com/main

Venlig hilsen
Henrik

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-05-07 08:56

½øjs@.

Wolfenstein Ennemy territory er et ganske godt bud. Grafikken er ikke i top,
MEN gameplay er der skruet helt op for. Hent det gratis her:
http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=561

/Ole

Fra : Erik R.

Dato : 26-05-07 12:38

John Lund wrote:

> Jeg hører gerne bud på andre freeware MP-spil (ikke mods der kræver
> købeversioner), og evt. også demoer af købespil der kan give et godt
> lan-spil.

Spillet Soldat kan klart anbefales :)

http://www.soldat.pl/main.php

--
Erik

Fra : John Lund

Dato : 26-05-07 18:00

Tusind tak for jeres indlæg.

De vil blive undersøgt nærmere.

Jeg hører selvfølgelig fortsat gerne om flere.

Mvh

John

Fra : preben nielsen

Dato : 27-05-07 09:39

http://www.warrock.net/
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=134/SubId=134/id=2934/text=Warrock+-+skyd+venner+i+gratis+spil

http://mods.moddb.com/5727/openarena/

Fra : John Lund

Dato : 27-05-07 11:34

Det lyder også som et godt bud. Det ser bare ud til at warrock kun kan køre
via inetrnettet. Så til lan-party er det nok ikke anvendeligt.

Men lur mig om jeg ikke når at blive bidt af det på nettet.

Mvh

John