Settlers 2 på bærbar...
Fra : LLC

Dato : 24-05-07 22:33

Hej

Jeg har netop investeret i Settlers 2 - 10th anniversary, og
installeret den på min bærbare, i glad forventning om at jeg skulle
bruge det halve af pinsen på at bygge verdener. Ligesom for henad 10
år siden hvor jeg kunne spille Civilization i flere dage ad gangen.

Men jeg kan ikke åbne spillet. Der åbner kortvarigt et lille vindue
øverst i venstre hjørne af skrivebordet, og et større vindue når man
lige at se et glimt af inden det hele lukker igen. Jeg har halvvejs
læst mig frem til at det nok er noget med videokortet -
logoplysningerne melder noget med ... \Device\GraphicDevice.cpp 2778 :
Invalid call.

Min bærbare, en Dell Latitude D620, er kun et par måneder gammel, så
jeg forventede jo ikke at der ville blive problemer - jeg er ikke så
skarp til/interesseret i de tekniske sider af computerbøvlet, og
kender ikke engang de tekniske detaljer for apparatet, da der ikke
fulgte en ordentlig papirmanual med sådan en tingest.

Er der tilfældigvis nogen her der ved om spillet bare ikke kan bringes
til at virke på en almindelig ny bærbar, eller om der er en kur mod
problemet, der ikke involverer alt for indviklede manøvrer og/eller
yderligere udgifter til dimser og opgraderinger?

mvh Lene

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-05-07 22:47

On 24 May 2007 14:33:08 -0700, LLC wrote:

> [...]
> problemet, der ikke involverer alt for indviklede manøvrer og/eller
> yderligere udgifter til dimser og opgraderinger?

Jeg søgte lidt og fandt denne diskussion:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/7711057942/m/5211084194?r=5211084194

Det lader til du skal bruge et lille program til at rette fejlen med.

--
<Spearmint Kodo>
http://www.spearmint-kodo.eu/

Fra : LLC

Dato : 27-05-07 09:52

On 24 Maj, 23:47, Thomas Jespersen <jespersen.tho...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det lader til du skal bruge et lille program til at rette fejlen med.

Hej igen

Tak for svaret - det virkede

mvh Lene
(som har sendt et takker-svar én gang allerede, men det forvandt
øjensynlig - bedre går det altså heller ikke...)