Command And Conquer 3 Tiberium Wars
Fra : Autocadster

Dato : 24-05-07 22:15

Vi har en lille knægt der godt vil spille spillet, men han har svært
ved at komme i gang... er der en snydekode til uendeligt med penge

Autocadster / 2620

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-05-07 22:27

http://www.supercheats.com/pc/commandandconquer3tiberiumwarscheatcodes.htm

Ekstra credits i skirmish mode

Kurt

Fra : Autocadster

Dato : 26-05-07 19:14

Kurt B. Andersen skrev den 24-05-2007:
> http://www.supercheats.com/pc/commandandconquer3tiberiumwarscheatcodes.htm
>
> Ekstra credits i skirmish mode

Hvor finder man 'C:\Documents and Settings\User\Application
Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles\ProfileName' i Windows
Vista Ultimate ?

Autocadster / 2620

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-05-07 22:25

> Hvor finder man 'C:\Documents and Settings\User\Application Data\Command &
> Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles\ProfileName' i Windows Vista Ultimate ?
>
> --
Det ved jeg ikke, da jeg ikke har den installeret på en Vista.
Men prøv at lede hele c-drevet igennem og søg efter Skirmish.ini,
da det jo er den, der skal pilles ved.

Kurt

Fra : Autocadster

Dato : 26-05-07 22:31

Kurt B. Andersen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> Det ved jeg ikke, da jeg ikke har den installeret på en Vista.
> Men prøv at lede hele c-drevet igennem og søg efter Skirmish.ini,

Har jeg prøvet uden held :/

På mandag ryger min Vista i skraldespanden, for hold da kæft noget
lort... ikke (absolut ikke) kun pga. dette, men Vista er bare ikke
pengene værd

Autocadster / 2620

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-05-07 23:46

> [...]
> ikke (absolut ikke) kun pga. dette, men Vista er bare ikke pengene værd

Søger du også efter skjulte filer m.m.
Hvis jeg lige husker ret, så er indholdet i document and settings nu skjult.
Bemærk at der vist også er en user mappe på roden. Måske ligger den der.
Den må være et sted, da den jo åbenbart er vital spillet.

Kurt

Fra : Bruno

Dato : 26-05-07 23:02

Autocadster wrote:

> Hvor finder man 'C:\Documents and Settings\User\Application Data\Command
> & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles\ProfileName' i Windows Vista Ultimate ?

Hvis du kigge efter præcis den sti, så finder du den ikke - ej heller på
XP. Du skal erstatte "User" med det brugernavn i logger på Windows med.

Mvh
Bruno