Introer
Fra : Hagar

Dato : 21-05-07 11:40

Hej i gruppen

Findes der ét sted hvor man kan finde alle mulige introer til forskellige
spil ?
Der er mange af dem der er rigtigt godt lavet, og er værd at se mere end en
gang.

Hagar

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-05-07 21:41

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> spil ?
> Der er mange af dem der er rigtigt godt lavet, og er værd at se mere end

Det, jeg lige kan komme på er: www.gametrailers.com . Der er en hel del at
kikke på.

/Ole

Fra : Hagar

Dato : 21-05-07 22:14

> Det, jeg lige kan komme på er: www.gametrailers.com . Der er en hel del at
> kikke på.
>
> /Ole

Takker for linket

Det var måske ikke så god en ide at se Vanguard: Saga of Heroes for jeg er
den type der vil have et spil skal være færdigt når det udkommer, måske
naivt, og her sidder der en mand og fortæller at de ikke kan nå at gøre
sagerne færdigt, jamen, så må de sgu få fingeren ud, eller udsætte
frigivelsen !

Hagar

Fra : PerX ...

Dato : 01-06-07 01:49

In article <46520f4c$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> [...]
> naivt, og her sidder der en mand og fortæller at de ikke kan nå at gøre
> sagerne færdigt, jamen, så må de sgu få fingeren ud, eller udsætte

De fleste spil er færdige når man har brugt pengene ;)

(Starcraft 2 er sikkert undtagelsen, da Blizzard har sagt der ikke er
noget budget, de bruger hvad der skal til)

Fra : Martin Hughes

Dato : 27-05-07 22:41

> [...]
> spil ?
> Der er mange af dem der er rigtigt godt lavet, og er værd at se mere end

Prøv evt. tjek http://www.cgsociety.org/

Og evt. led efter game cinematics, som det oftes hedder.
Blizzard er nok dem der er mest kendt, men også Blur Studio
har lavet noget fedt.