Tilbage til BF2142 :)
Fra : Lars Jensen

Dato : 19-05-07 16:37

Ah! Efter at have holdt en længere pause, hev jeg BattleField 2142 frem
af skuffen igen.. dejligt!

Men hold op hvor er folk fortsat nogle padder - både de der besøger
klaners servere, og de klaner der har serveren.

Nu kommer Dorthe nok og slå mig hårdt, men når [C&B] har nogle regler på
deres server, kunne de så ikke selv lære at overholde dem? :)

Bort set fra det - hyggeligt at folk stadog går så meget op i det spil -
og dejligt med den "venskabelige" tone (en anelse sarkatisk) når folk
opfører sig som tosser - det var jeg savnet...

Og btw... hold kæft hvor jeg fortsat stinker til det spil!!

Lars B
[CaTi]ZulFoDK

Fra : preben nielsen

Dato : 19-05-07 18:16

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem? :)
>
> Bort set fra det - hyggeligt at folk stadog går så meget op i

Slår det kuk i din tidsfornemmelse ? Spillet er kun ca. ½ år
gammelt.

SOF2 er _mit_ spil, og det er over 5 år gammelt, og jeg sidder
lige og kigger på en 100-spillere DM competition ... så dér er der
stadig liv også. ½ år er ingenting, pfffffff

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 19-05-07 23:35

preben nielsen skrev:
> "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Slår det kuk i din tidsfornemmelse ? Spillet er kun ca. ½ år
> gammelt.

Nu har jeg været med helt fra start af BF serien, og det er ikke normalt
for mig at lægge BF på hylden i nogle måneder...

> SOF2 er _mit_ spil, og det er over 5 år gammelt, og jeg sidder
> lige og kigger på en 100-spillere DM competition ... så dér er der
> stadig liv også. ½ år er ingenting, pfffffff

Næh - men i forhold til at jeg for nogle måneder siden spillede det hver
dag, så er det lang tid siden....

Lars B

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-05-07 16:54

Lars Jensen skrev:

> [...]
>
> Nu kommer Dorthe nok og slå mig hårdt, men når [C&B] har nogle regler på
> deres server, kunne de så ikke selv lære at overholde dem? :)

Nu ved jeg ikke hvilke regler det er du hentyder til i og med vi har
meget få regler, så som baserape. Men i og med Titian er låst fast på
vores store Titian server er det tiladt at fjenden køre ind i basen, for
at borde Titian (da fjenden skal ind i mainbasen på visse maps for at
kunne borde fjendens Ttian) dog må de ikke indlede ildkampe selv, men de
må godt forsvare sig imod angribende fjender, som vi selv overholder i
og med vi selv var trætte af mange baserapede selv når sheilded ikke var
gået ned og ser vi folk bryde denne regl ryger de også ud. For det meste
er vi kun 2 på af gangen og vi kan ikke monitor alle 46 spillere på en
gang, hvor folk så kan gøre os opmærksom på det eller prøve at fange os
på irc eller på vores ts også hvis der ingen admins er på og der er brug
for en. Ligeledes må en fjende af klasse rcon også befinde sig i
fjendens base, hvis han har tænkt sig at smadre commanderens hardware,
men lige så snart han har gjort dette skal han også trække sig fra basen
igen og han må kun forsvare sig imod angribende fjender. Bemanede AA
stillingerne i basen må også godt godt angribes af fjenden, men kun de
stillinger. Kan så også oplyse at et BF2142 reglset er sendt til
godkendelse hos UBA, som bygger meget hen af de eksisterende BF2 UBA
regler, dog med lidt tilpasning til BF2142. Men lad mig stille dig et ?
har du selv prøvet at være admin og skulle holde styr på 45 - 63
spillere på 1 gang? Det har vi i C&B prøvet i de 3½ år vi har eksisteret
og admins kan ikke være alle stedet på en gang og slet ikke når der ikke
er admin cam, som der var i de gamle BFV dage i admintoolet, hvor man
via det camera kunne spectate spillere, men det valgte EA at skære fra i
BF2.

Forøvrigt findes der også en anden C&B clan, som har samme tag, stødte
første gang på dem under BF2 og de spiller også af og til på vores
servere både da vi havde BF2 servere og nu når vi har BF2142 servere.
Netop derfor vi gamer med @ foran vores clantag, så folk ved dem med @
er server admins.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-05-07 22:25

Dorthe Aagaard Nielsen skrev:

> Nu ved jeg ikke hvilke regler det er du hentyder til

Jeg mener at I har en regel om ikke at måtte tage fjendens vehicles fra
uncaps... men ret mig gerne hvis ja tager fejl :)

Den aften jeg spillede, var der vist nogle fra jeres egen clan der så
lidt stort på det

> Forøvrigt findes der også en anden C&B clan, som har samme tag, stødte
> første gang på dem under BF2 og de spiller også af og til på vores
> servere både da vi havde BF2 servere og nu når vi har BF2142 servere.

Men de har garanteret ikke en AngelFire :)

> Netop derfor vi gamer med @ foran vores clantag, så folk ved dem med @
> er server admins.

Smart :)

> Hygge
>
> [C&B]AngelFire

Lars B

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-05-07 23:41

Lars Jensen skrev:
> [...]
>
> Men hold op hvor er folk fortsat nogle padder - både de der besøger
> klaners servere, og de klaner der har serveren.

Men kan kun give dig ret i er der for tiden er mange padder, syntes
faktisk det er blevet meget grelt de sidste par mdr. Med at folk slet
ikke arbejder sammen på samme team, hvor måske et par enktle forstår at
defende titian, tage silos mv. hvor resten bare laller rundt, hvilket
også er grunden til vi så vidt muligt er på samme team i clanen når vi
gamer, med mindre det gør teamsene for uneven, hvor vi selvfølgelig
prøver at even teamesene enten ved selv at hoppe over, hjælper dette
ikke, så flytter vi rundt på folk på servern. Men jeg er gerne af den
indstilling selvfølgelig kunne vi sætte vores server op til kun at
tillade folk med visse ranks ind, men igen begynder lære ikke af
begynder og den bedste måde er nu at lære af folk der er højre ranked
end sig selv. En fra min egen clan der lærte mig og andre fra clanen div
tip og fif, da han spillede BF2142 før os andre.

Men det jeg nok sytes er det største problem er nok sproget folk bruger,
hvilket også har resulteret i at vi har sat bad word filtereing på vores
servere igen. Vi har et par enktle vi holder skarpt øje med netop pga.
sproget og tilsvinding af andre spillere, som vi på ingen måde acceptere
på vores servere.

Men du er altid velkommen til at komme med foreslag på vores forum, vi
tager altid imod konstruktiv kritik, jeg ved bare at både jeg samt BLACH
overholder de regler der nu engang er fastsat på serverne, ved ikke med
de andre fra clanen, da jeg og BLACH gerne er natteravene i clanen pga.
vores arbejdstider, derfor vi hovedsagligt kun er at finde i dagtimerne
i weekenderne, hvor de andre er ude og male byen rød. Derfor skulle der
være en der ikke overholder reglerne vil jeg da gerne vide herom, men
husk enermy må godt attacke mainbase, så længe det kun er for at boarde
titian, netop pga. titian er låst fast, da alt andet ville være inferno
på en 48 slots titian server. Samt rcon ligeledes også må attacke
mainbase til det formål at ødelægge commanderns hardware.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-05-07 22:30

> [...]
> end sig selv. En fra min egen clan der lærte mig og andre fra clanen div
> tip og fif, da han spillede BF2142 før os andre.

Det er dumt ikke at lade nybegynderne være med - helt sikkert. Man bør
opfordre alle til at joine en squad. Faktisk kan jeg godt lide de
servere der kicker folk, som efter noget tid ikke har joinet.

Vejen frem i BF(2142) er teamplay og squadplay - det gør spillet mere
interessant og sjovt!

> [...]
> servere igen. Vi har et par enktle vi holder skarpt øje med netop pga.
> sproget og tilsvinding af andre spillere, som vi på ingen måde acceptere

Enig - sprogter er blevet voldsomt, og jeg forstår godt at I kicker for
dårligt sprog...

> [...]
> på en 48 slots titian server. Samt rcon ligeledes også må attacke
> mainbase til det formål at ødelægge commanderns hardware.

Jeg er med på jeres regler... jeg menerb bare at have oplevet en C&B'er
der nappede hardware i en uncap - mod jeres regler, og da det blev
påpeget, fik vedkommende der påpegede det at vide at han skulle lukke
aret - eller noget i den stil! :)

Men jeg nyder jeres server, og har de sidste dage spillet på den
regelmæssigt... jeg er som genfødt i BF2142...

> Hygge
>
> [C&B]AngelFire

Lars B

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 23-05-07 12:57

Lars Jensen skrev:

> [...]
> der nappede hardware i en uncap - mod jeres regler, og da det blev
> påpeget, fik vedkommende der påpegede det at vide at han skulle lukke

Kan ihvertfald sige at sådan et sprog er hverken BLACH eller jeg i og
med vi gerne køre modsat pedagogik politik overfor feks personer der
kommer op at skædes og gerne hurtigt får lukket munden på dem. Ligeledes
gamer BLACH og jeg gerne samtidigt i og med vi har samme arbejdstider og
er mand og kone. Men vil da engtlig gerne vide hvem det er der har sagt
det, så jeg lige kan påpege det over for vedkommet, for ved hverken
BLACH eller jeg tager APC fra enermys base, vi låner måske deres APC til
at bruge til at boarde deres Titian, hvilket også er tilladt, så længe
den ikke fjernes derfra, dog må lette køretøjer godt tages derfra, men
APC og tanks må ikke. Jeg skal bare lige have oversat reglsettet fra
dansk til engelsk, så bliver begge reglset sat op på vores hjemmeside så
der ingen tvivl er, hverken fra den ene eller anden side.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : PerX ...

Dato : 29-05-07 12:07

In article <46542c23$0$48447$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
angelfire@cyberjunkie.dk says...

> Kan ihvertfald sige at sådan et sprog er hverken BLACH eller jeg i og
> med vi gerne køre modsat pedagogik politik overfor feks personer der
> kommer op at skædes og gerne hurtigt får lukket munden på dem.

Hvad er "modsat pedagogik politik"?