Silent Hunter 3 og Starforce
Fra : Benny

Dato : 19-05-07 16:24

Hej.
Vista blokere for Starforce og det betyder at jeg ikke kan køre spillet. De
link, som Vista giver mig, dur ikke. Har i et forslag?
Benny

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-05-07 15:09

http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=957

http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=963

Fra : Benny

Dato : 20-05-07 19:54

Tak for hjælpen.
Har et godt råd til andre. Kør starforce og spillet i administer mode og det
køre.
Benny

Fra : PerX ...

Dato : 21-05-07 20:34

In article <464f1618$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, benny31
@fjerndetteord.mail.dk says...
> Vista blokere for Starforce

Nå, så kan Vista bruges til noget alligevel *g*

Fra : Benny

Dato : 21-05-07 23:21

Nå, så kan Vista bruges til noget alligevel *g*

Ja. Jeg lære hele tiden noget nyt, men har stadigvæk XP på drev D/

Benny