Blizzard har nu officielt præsenteret Star~
Fra : Per Nielsen

Dato : 19-05-07 09:58

Der har jo været lidt diskussion om det, men nu ser det ud til at være
officielt

http://www.starcraft2.com/

Fra : Bufferzz

Dato : 19-05-07 12:48

> Der har jo været lidt diskussion om det, men nu ser det ud til at være
> officielt

Ja heldigvis blev det ikke World Of StarCraft - så havde jeg druknet mig
straks

De første Film Trailers lover også godt
http://www.starcraft2.com/movies.xml

Fra : PerX ...

Dato : 19-05-07 12:51

In article <464ebc06$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.dk says...
> Der har jo været lidt diskussion om det, men nu ser det ud til at være
> officielt

Jaaaa :)

> http://www.starcraft2.com/

Sjov, for mig stiller den om til http://eu.starcraft2.com/ som giver en
fejl.

Men hvis jeg skriver det manuelt, eller kigger på blizzard.com er det
ok.

Men nu går der jo nok lige 2 år først :-/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-05-07 16:43

On Sat, 19 May 2007 10:58:21 +0200, Per Nielsen wrote:

> http://www.starcraft2.com/

Incgamers har også startet et site.

http://starcraft.incgamers.com/

Lidt dækning af præsentationen med videoer og fotos. Jeg formoder det
bliver lidt pænere med tiden :)

--
<Spearmint Kodo>
http://www.spearmint-kodo.eu/

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 20-05-07 09:28

Per Nielsen wrote:
> Der har jo været lidt diskussion om det, men nu ser det ud til at være
> officielt
>
> http://www.starcraft2.com/

Æv.
Havde håbet på World of Lost Vikings...

:p

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Peter T.

Dato : 24-05-07 01:44

Per Nielsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Der har jo været lidt diskussion om det, men nu ser det ud til at være
> officielt
>
> http://www.starcraft2.com/

Grr. Jeg har netop postet en ny tråd om det, men kan ikke cancel'e den, da
den endnu ikke er dukket op i listen. :)

--
Snirp