Dire Straits "Extended Dance Play"
Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 25-05-07 16:57

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor man kan købe Dire Straits EP'en "Extended Dance
Play" eller måske mere korrekt "ExtendeDancEPlay"?

Helst på CD, men MP3 download eller AAC vil også være OK (ikke WMA).

Jeg har fundet dette sted:
http://www.mp3million.com/release.php?ms_releaseid=20003&partner_id=784&site_id=1

De er dog så svinebillige at det vist ikke er helt rent i kanten.
Jeg har set andre lignende sites som sælger til fuldstændig samme pris.

--
Mvh. Lars
Fjern "fjerndette" fra min mail adresse ved svar pr. mail.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-05-07 16:26

"Lars H. Pedersen" <only_for_newsgroupsfjerndette@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:46570764$0$52165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> De er dog så svinebillige at det vist ikke er helt rent i kanten.
> Jeg har set andre lignende sites som sælger til fuldstændig samme pris.

Måske...men du må da indrømme at det er billigt

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 29-05-07 15:47

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> wrote in message

> "Lars H. Pedersen" <only_for_newsgroupsfjerndette@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:46570764$0$52165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Måske...men du må da indrømme at det er billigt

Det er rigtig billigt !

Men for det første har jeg ikke lyst til at aflevere mine kreditkort
oplysninger til suspekte russiske hjemmesider.
For det andet kan man jo finde musikken helt gratis på andre måder, hvis man
fra starten er ligeglad med om det er lovligt eller ej.

Mvh. Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-05-07 21:03

"Lars H. Pedersen" <only_for_newsgroupsfjerndette@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:465c3cc6$0$52098$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
man
> fra starten er ligeglad med om det er lovligt eller ej.

Tjah...jeg har nu aldrig mistet så meget som 10 cents på internet handel.
Men du har da ret i at det er meget nemt at finde musik helt gratis på
nettet. Der er hundredvis af blogs og andet fyldt med musik. Så er det jo op
til ens samvittighed hvad man gør.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-07 06:54

> [...]
>
> De er dog så svinebillige at det vist ikke er helt rent i kanten.
> Jeg har set andre lignende sites som sælger til fuldstændig samme pris.

Hold da ferie, findes den på cd, jeg har vinylen stående.

M.V.H....Benny..

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 30-05-07 10:43

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> wrote in message

> Hold da ferie, findes den på cd, jeg har vinylen stående.

Efterhånden er jeg kommet til den konklusion at den kun er udgivet på vinyl.
2 forskellige EP versioner, og en 7".

Medmindre man tæller sådan noget som det her med:
http://www.musicstack.com/item/110951256/dire+straits/extended+dance

Mvh. Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-05-07 07:52

"Lars H. Pedersen" <only_for_newsgroupsfjerndette@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:465d473a$0$52087$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
vinyl.
> 2 forskellige EP versioner, og en 7".
>
> Medmindre man tæller sådan noget som det her med:

Hej Lars

Jamen jeg blev også helt forbavset, for jeg mener nemlig aldrig, at have set
den på CD.... Men selvfølgelig, det ville jo ikke være første gang, en CD
aldrig når herop til det Nordjydske.

M.V.H....Benny..
Som hedder isfugl på hotmail.