Cirkus Nemo
Fra : Hanne Gredsted

Dato : 23-05-07 13:42

Er i besiddelse af to billetter til Cirkus Nemo onsdag 27 juni, som
jeg godt vil sælge til købsprisen 260,00 pr stk. Pladserne er
logepladser. Vh. Hanne

Fra : Anglachel

Dato : 23-05-07 15:27

dk.marked.privat ......

Fra : Ralph

Dato : 23-05-07 19:49

"Hanne Gredsted" <hanne.gredsted@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er i besiddelse af to billetter til Cirkus Nemo onsdag 27 juni, som
> jeg godt vil sælge til købsprisen 260,00 pr stk. Pladserne er
> logepladser. Vh. Hanne

Svar venligst i markedsgruppen: Hvor?

Ja, ja jeg KUNNE da godt finde deres hjemmeside og deres program og deres
billetpriser, men det ville da være en del lettere hvis sælgeren selv gjorde
opmærksom på den slags - prisen er da det mindst vigtige. Især hvis det er
for dyrt.
--
Ralph