Heart
Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 21-05-07 15:37

Er der en i gruppen der har deres nummer, og som evt vil dele via sendspace

Fra : schlafen

Dato : 21-05-07 16:29

"[Nakskov] 4 mibts [4900]" <carsten-phillip@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4651ae76$0$14036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Er der en i gruppen der har deres nummer, og som evt vil dele via
> sendspace

...og hvad er det så lige for et nummer med Heart - jeg har fem albums med
dem og de har sikkert lavet flere.....

Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 21-05-07 17:17

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelsen news:4651ae76$0$14036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>

> ..og hvad er det så lige for et nummer med Heart - jeg har fem albums med

Uha ja søgte lidt på nettet og kan se at de stadigvæk er online ;)

Men hvis du har deres Greatest hits så ;)

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 17:23

On Mon, 21 May 2007 18:16:41 +0200, "[Nakskov] 4 mibts [4900]"
<carsten-phillip@mail.tele.dk> wrote:

>Men hvis du har deres Greatest hits så ;)

Hvad med at holde dine ulovligheder ude af nyhedsgruppen, og så bare
betale de 90 kr. som albummet koster:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./album/viewalbum.htm&albumid=26857

/Alex

Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 21-05-07 19:47

> Hvad med at holde dine ulovligheder ude af nyhedsgruppen, og så bare
> [...]

Se jeg har intet ulovligt lavet, der er først fy fy hvis en anden sender den
til mig, kend lige loven ikke batmand. Men skal da holde et meget åbent øje
med dig og din færden, og straks slå ned på dig hvis du så meget som tænker
tanken på noget ikke helt efter bogen.

Ps: bruger jo ikke sløret e-mail som visse andre.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 21:54

On Mon, 21 May 2007 20:47:15 +0200, "[Nakskov] 4 mibts [4900]"
> [...]

>med dig og din færden, og straks slå ned på dig hvis du så meget som tænker

Har du altid været et fjols, eller har du bare øvet dig længe?

>Ps: bruger jo ikke sløret e-mail som visse andre.

Og derfor får fjolset sikkert 800 gange mere spam end vi andre

Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 21-05-07 23:51

> Har du altid været et fjols, eller har du bare øvet dig længe?

> Og derfor får fjolset sikkert 800 gange mere spam end vi andre

Næ det får han ikke, fordi han er kloger en en nar som dig.......