Slash vs. Brian May
Fra : Ralph

Dato : 20-05-07 23:27

Hvorfor finder Slash sig i at blive en anden-sorterings rytmeguitarist sig i
dette klip, skæv, doven, slået, aftalt eller bare stor?

http://www.youtube.com/watch?v=Q_EUcgIU1r4&mode=related&search=

omkring 2min45sek inde i nummeret overtager Brian totalt.

--
Ralph

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-05-07 23:35

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Q_EUcgIU1r4&mode=related&search=
>
> omkring 2min45sek inde i nummeret overtager Brian totalt.

eh .. prøv med "respekt"

/thomas

Fra : Ralph

Dato : 20-05-07 23:39

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Q_EUcgIU1r4&mode=related&search=
> omkring 2min45sek inde i nummeret overtager Brian totalt.

Her er nærmest modsat, Slash styrer, men det er jo også i rose regi

http://www.youtube.com/watch?v=Ahop6baVhoU&NR=1

Her er Brian lidt lige med sin medspiller: Steve Vai, er jeg helt ved siden
af?

http://www.youtube.com/watch?v=flxYqyzBfQM&NR=1

--
Ralph

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-05-07 23:42

> [...]

> http://www.youtube.com/watch?v=Ahop6baVhoU&NR=1
>
> Her er Brian lidt lige med sin medspiller: Steve Vai, er jeg helt ved siden

Vai kicks ass :)

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-05-07 23:45

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Vai kicks ass :)

Og Satriani var med på rytme :)

/thomas

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-05-07 11:11

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Vai kicks ass :)
>
> /thomas

Øh... Det er ret kedeligt det de har gang i dér dog. Det kunne jeg sgu også
godt spille.
Så skal man hellere se "Tender" med Steve Vai. Nok hans smukkeste sang.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-05-07 11:37

Sren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
> godt spille.
> Så skal man hellere se "Tender" med Steve Vai. Nok hans smukkeste sang.

Ja, det var ikke møntet specifikt på det klip, for det er ikke
fantastisk, men nærmere Vai som sådan.

/thomas

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-05-07 13:41

> Ja, det var ikke møntet specifikt på det klip, for det er ikke
> fantastisk, men nærmere Vai som sådan.
>
> /thomas

Nå ja... Hans indlevelse er virkelig underholdende at se på :)