leje villa Kreta
Fra : claus

Dato : 23-05-07 15:09

Hej Gruppe

min familie og jeg overvejer at leje en villa på kreta sidst i september og
selv finde flybilletter derned
ikke så meget for at gøre det billigt men da vi er seks voksne og et barn på
13 så tror vi at det kan være mere hyggeligt end at opholde sig på et hotel
her tænker jeg på hygge ved poolen med gril og andet

er der nogen i gruppen der har prøvet denne form for ferie på kreta
er der nogen udlejere som man absolut skal holde sig fra ikke mindst nogen
der kan anbefales
hvad med flybilletter til kreta hvordan får man dem til en fornuftig pris
ved søgning på nettet kommer der priser fra 25000 op til hold fast 110000
kr.

da vi alligevel skal have transport frem og tilbage fra lufthavn og
alligevel har planer om at leje en bil en dag eller to så overvejer vi at
leje en bil hele ugen med plads til syv.

igen er der nogen af udlejningsfirmaerne man skal holde sig fra nogen der
kan anbefales

på forhånd tak

claus

Fra : Tømreren

Dato : 24-05-07 12:43

"claus" <claus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på 13 så tror vi at det kan være mere hyggeligt end at opholde sig på et
> hotel her tænker jeg på hygge ved poolen med gril og andet

Kender nogen der lejede her og var meget tilfredse
http://www.amazingcrete.dk/

go' tur
Tømreren

Fra : BMS

Dato : 24-05-07 19:14

Hej Claus

Min familie og jeg kom hjem fra Kreta for et par uger siden, og vi lejede en
almindelig bil hos Anna Cars (www.annacars.gr) dernede. De var rigtig
dejlige at kommunikere med, og alt gik stille og roligt dernede, så jeg vil
varmt anbefale dem. Om de har så store biler, ved jeg ikke, men prøv da at
undersøge det.
Når man får en pris hos Anna Cars, er den alt inklusive - alle tænkelige
forsikringer, ekstra chauffør osv. Der kommer ingen skjulte eller ekstra
udgifter, hvilket jeg synes, er det mest overskuelige og rareste.

Rigtig god tur!
/BMS

Fra : Per Tordrup\(MIL\)

Dato : 28-05-07 16:38

Hej

Nu har vi aldrig prøvet at leje em villa, men de sidste gange vi har været
på Kreta har vi selv ordnet opholdet og fløjet med charter, og det kan nok
gøres billigere end 25000 tror jeg.

MVH

Per

Fra : SEJ

Dato : 04-06-07 09:11

Hej Claus

prøv og hør Lene Lillelund om hun kan finde noget
De har bla. et hus til max 6 personer der koster 5.250 for 6 personer, det
kan være hun kan finde et der er større.

http://www.linelillelund.dk/Pal/Paleochora.htm

mvh
Sven

Fra : claus

Dato : 04-06-07 11:46

> prøv og hør Lene Lillelund om hun kan finde noget
> De har bla. et hus til max 6 personer der koster 5.250 for 6 personer, det
> kan være hun kan finde et der er større.
>
> http://www.linelillelund.dk/Pal/Paleochora.htm

hej alle

takker for svarene
vi har nu bestilt et hus hos dinkretaferie og vi glæder os til at prøve
denne form for ferie

takker for alle input

claus