San Fransisco og Hawaii i Juni
Fra : TT

Dato : 22-05-07 13:07

Hejsa,

I juni månede tager kæresten og mig afsted til San Fransisco i 3 dage og
derefter Hawaii. Vi skal være på tre øer (Maui, Kauai og Big Island)i en
uge på hver ø.

Er der nogle af jer der har været nogle af disse steder og kan anbefale
gode restauranter, steder man bare skal se, ture osv. Vi har bil alle
dagene :)

pft.

TT

Fra : Pernille

Dato : 22-05-07 16:33

"TT" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle af jer der har været nogle af disse steder og kan anbefale
> gode restauranter, steder man bare skal se, ture osv. Vi har bil alle

Jeg har aldrig været på Hawaii, - og jeg er slet ikke misundelig!
Jeg har planer om, på et tidspunkt at tage dertil. Men I kan sagtens bruge
mere end 3 dage i San Fransisco. Der har jeg været, - og der er skønt!
Ha´en rigtig god tur!!!

Fra : Anne B. Laursen

Dato : 22-05-07 18:28

Pernille skrev:
> [...]
> Jeg har planer om, på et tidspunkt at tage dertil. Men I kan sagtens bruge
> mere end 3 dage i San Fransisco. Der har jeg været, - og der er skønt!

Et godt spisested er en restaurant der ligger på vejen til Little Italy
i S.F; denne restaurant har retter hvor alt er tilsat hVidløg.. På en
smagsfuld måde! Den hedder noget med hVidløg

-og enig; du kan bruge MANGE dage i SF.. Cykle over broen til den anden
side, shopping, China Town, North beach osv. Skønt sted!

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-05-07 06:20

On Tue, 22 May 2007 19:27:38 +0200, "Anne B. Laursen"
<anneblauersenNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Et godt spisested er en restaurant der ligger på vejen til Little Italy
>i S.F; denne restaurant har retter hvor alt er tilsat hVidløg.. På en
>smagsfuld måde! Den hedder noget med hVidløg

Det lyder som The Stinking Rose Ligger på Colombus ikke langt fra
the Transatlantic Pyramid.

>-og enig; du kan bruge MANGE dage i SF.. Cykle over broen til den anden
>side, shopping, China Town, North beach osv. Skønt sted!

Prøv at søge tilbage i gruppen, evt med mit navn. Jeg har i tidens løb
skrevet en masse om San Francisco, som er en af mine favoritbyer i
USA. Og jeg har været heldig at kunne bo her de sidste 11 år.

--
Lars Ehlers